Η κατάσταση του Φελίπε Μάσσα, μετά από τη σύγκρουση με πολλά χιλιόμετρα που είχε κατά τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου 25-7-09, για το GP της Ουγγαρίας που διεξάγεται στην πίστα της Βουδαπέστης, Hungaroring., κρίνεται συνεχώς βελτιούμενη.
ΟΟ οδηγός της Ferrari συνέχισε την ευθεία πορεία του στη στροφή 4 του circuit, χτυπώντας το μπροστινό μέρος του μονοθεσίου του σε ένα τοίχο από ελαστικά, ενώ είχε χτυπηθεί στο κράνος από κάποιο χαλαρό ελατήριο που έφυγε από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Ρούμπενς Μπαρικέλο που πήγαινε μπροστά. Οι πρώτες βοήθειες του αγώνα έσπευσαν αμέσως, καθυστερώντας τον τρίτο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών, καθώς απελευθέρωσαν το Βραζιλιάνο από τα συντρίμμια του αγωνιστικού του. Μετά από τις αρχικές εξετάσεις στο ιατρικό κέντρο, ο Μάσσα, που ήταν ο 8ος πιο γρήγορος οδηγός στο δεύτερο γύρο των κατατακτήριων δοκιμών, μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για περαιτέρω προληπτικές εξετάσεις. Μετά το συμβάν αναφέρθηκε ότι ο οδηγός της Ferrari είχε τις αισθήσεις του και ότι υπέφερε ένα κόψιμο πάνω από το αριστερό του μάτι, το οποίο, όμως δε θεωρήθηκε σπουδαίας σοβαρότητας. Κατόπιν ο οδηγός υπεβλήθη σε επέμβαση στο κεφάλι, πριν μπει σε ελεγχόμενη καταστολή, προκειμένου να βοηθηθεί η ανάρρωσή του. Όλα αυτά το Σάββατο το βράδυ, ενώ την Κυριακή το πρωί υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία, τα αποτελέσματα της οποίας ήταν θετικά. Τη Δευτέρα το πρωί ο Υπουργός Αμύνης της Ουγγαρίας ανέφερε ότι ο Μάσσα είναι σε θέση να επικοινωνεί, κουνώντας χέρια και πόδια, πράγμα που φανερώνει ότι δεν υπέστη σοβαρή εγκεφαλική ζημιά από το ατύχημα.