ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Alfa Romeo: Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων 20% στο πρώτο εξάμηνο του 2025

 Σχολιάστε 
2.300 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2025)
Alfa Romeo: Παγκόσμια αύξηση πωλήσεων 20% στο πρώτο εξάμηνο του 2025

Κατά 20% περισσότερες παγκόσμιες ταξινομήσεις σε σύγκριση με το 2024.
Αύξηση +33,3% σε Ευρώπη, +63% σε Νότια Αμερική και +34% σε Μέση Ανατολή και Αφρική.
Σε πρωταγωνιστικό ρόλο η νέα Junior, 45.000 παραγγελίες μέσα σε λίγους μήνες.
Σημαντικό το 2025 για τη φίρμα, κλείνει τα 115 έτη και το γιορτάζει με διάφορες δράσεις.

autotriti team

Κατά 20% περισσότερες παγκόσμιες ταξινομήσεις σε σύγκριση με το 2024

Θετικά είναι τα αποτελέσματα για την Alfa Romeo στο πρώτο εξάμηνο του 2025, καθώς η ιταλική φίρμα σημείωσε αύξηση 20% στις παγκόσμιες ταξινομήσεις σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024. Η αύξηση αυτή επιβεβαιώνει τη σταθερή εμπορική ανάπτυξη της μάρκας σε όλες τις μεγάλες αγορές, με σημαντικό ρόλο να διαδραματίζει το νέο μικρό SUV Junior. Η γκάμα της Alfa Romeo φαίνεται να ανταποκρίνεται καλύτερα στις απαιτήσεις της εποχής, συνδυάζοντας το σπορ DNA της με τις σύγχρονες τεχνολογικές ανάγκες.

Αύξηση +33,3% σε Ευρώπη, +63% σε Νότια Αμερική και +34% σε Μέση Ανατολή και Αφρική

Η ευρωπαϊκή αγορά αποτέλεσε κινητήριο μοχλό της ανάπτυξης, με αύξηση 33,3% στις ταξινομήσεις, και αξιοσημείωτες επιδόσεις στις βασικότερες αγορές: Γαλλία (+51%), Ηνωμένο Βασίλειο (+50%), Ιταλία (+35%) και Ολλανδία (+200%). Εντυπωσιακή ήταν η πρόοδος και στη Νότια Αμερική, όπου η αύξηση άγγιξε το 63%, ενώ η περιοχή Μέσης Ανατολής και Αφρικής κατέγραψε άνοδο 34%. Αντίθετα, στη Βόρεια Αμερική παρατηρήθηκε πτώση, με την εταιρεία να ακολουθεί μια στοχευμένη στρατηγική προσαρμογής. Στην Ασία-Ειρηνικό, η Junior έκανε το ντεμπούτο της στην Ιαπωνία και σύντομα ακολουθούν οι αγορές της Αυστραλίας, της Μαλαισίας, της Ταϊβάν και της Σιγκαπούρης.

Σε πρωταγωνιστικό ρόλο η νέα Junior, 45.000 παραγγελίες μέσα σε λίγους μήνες

Το νέο μικρό της SUV, η Junior, φαίνεται πως αποτελεί βασικό παράγοντα της εμπορικής επιτυχίας της Alfa Romeo. Με περισσότερες από 45.000 παραγγελίες σε μόλις λίγους μήνες και διαθεσιμότητα σε 38 χώρες, η Junior αντανακλά τη στρατηγική της φίρμας για διεύρυνση της γκάμας της. Το 17% των παραγγελιών αφορά την πλήρως ηλεκτρική έκδοση, με τη Junior να διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Elettrica Veloce (280 ίπποι), Elettrica (156 ίπποι) και Ibrida (145 ίπποι). Μαζί με τις Giulia, Stelvio και Tonale, η Junior ενισχύει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της μάρκας.

Σημαντικό το 2025 για τη φίρμα, κλείνει τα 115 έτη και το γιορτάζει με διάφορες δράσεις

Το 2025 σηματοδοτεί την 115η επέτειο από την ίδρυση της Alfa Romeo και η μάρκα γιόρτασε με διάφορες δράσεις, δίνοντας έμφαση στην κληρονομιά και τη σύνδεση με τους υποστηρικτές της. Ξεχώρισε η δυναμική δοκιμή του 33 Stradale στο Balocco, η έκδοση συλλεκτικού λευκώματος αφιερωμένου στο μοντέλο, καθώς και η εκδήλωση FuoriConcorso στο Κόμο. Επιπλέον, ανακοινώθηκαν δύο νέες συνεργασίες: η στήριξη της Luna Rossa στην πρόκληση του America's Cup και η ανάδειξη της τενίστριας Jasmine Paolini ως παγκόσμιας πρέσβειρας της φίρμας.

elk test
Autotriti.gr