
Η Mitsubishi, σύμφωνα με δηλώσεις της, χρησιμοποιούσε πλασματικές μετρήσεις και εσφαλμένα αποτελέσματα για να πουλήσει τα μοντέλα της από το 2006 μέχρι σήμερα.
Αποζημίωση από Mitsubishi
3.308 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2016)
Η ιαπωνική μάρκα σύμφωνα με πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, δέσμευσε 426 εκατ. ευρώ το τρέχον οικονομικό έτος, προκειμένου να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που είχαν εμπλοκή με το σκάνδαλο dieselgate.
autotriti team
Μετά την παραδοχή της Mitsubishi για την παραποίηση των μετρήσεων κατανάλωσης σε καύσιμα, που αφορούν 625.000 οχήματα, με σκοπό την βελτίωση των στοιχείων που ανακοινώνονται επίσημα, το κλίμα έγινε πολύ βαρύ για την ιαπωνική μάρκα και προκλήθηκαν ανησυχίες, σχετικά με τη βιωσιμότητα της, αφού οι μετοχές της έκαναν αλλεπάλληλες «βουτιές» για αρκετές ημέρες, ρίχνοντας την αξία της εταιρείας μέχρι και στα 3,4 δις ευρώ.
Η Mitsubishi, σύμφωνα με δηλώσεις της, χρησιμοποιούσε πλασματικές μετρήσεις και εσφαλμένα αποτελέσματα για να πουλήσει τα μοντέλα της από το 2006 μέχρι σήμερα, ενώ αξίζει να υπενθυμίσουμε πως έχει συγκροτηθεί ομάδα τριών πρώην εισαγγελέων με σκοπό να διερευνήσουν τους παράτυπους ελέγχους, που λέγεται ότι έχουν ξεκινήσει από το 1991. Ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες η φίρμα δεν συμμορφωνόταν με τα ιαπωνικά πρότυπα δοκιμών, από το 2002.
Οι αποκαλύψεις για την εμπλοκή της Mitsubishi στο σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, που έχουν άμεση συνάφεια με τις «πειραγμένες» τιμές κατανάλωσης καυσίμων, έπληξε σημαντικά το όνομα της εταιρείας και κατ επέκταση την αξία των μετοχών της στις διεθνείς αγορές, που είχε ως αποτέλεσμα την απόκτηση του 34 τοις εκατό των μετοχών της από την Nissan.
Το αφεντικό της Nissan, Carlos Ghosn, στοιχηματίζει πως η Mitsubishi μπορεί να ανακάμψει, μετά το σκάνδαλο στο οποίο ενεπλάκη, στην αγορά της Ιαπωνίας και να κατευθυνθεί προς την Ασιατική αγορά με μεγαλύτερο σθένος. Περισσότερες πληροφορίες για το πώς θα πραγματοποιηθεί η αποζημίωση των ιδιοκτητών Mitsubishi δεν υπάρχουν, οπότε βρισκόμαστε εν αναμονή εξελίξεων.
Εξηπακουεται οτι για την λαμογια της επιβαληεται να πληρωσει οπως και δειχνουν τα γεγονοτα οτι θα κανει.Φανταζει σχετικα μικρο το ποσο που αρχικα θα διαθεσουν και τα επηρεαζομενα οχηματα αρα δεν θα εχει πλυμμυριδα καταγγελιων για τα οποια προβληματα. Για να δουμε η vw απο την δικη της πλευρα στο σκανδαλο με το παρανομο λογισμικο τι θα κανει στους πολλαπλασιους πελατες της μακροχρονια που ειναι στην σειρα περιμενοντας λυση.