Seat
Ibiza sc (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2010
|
ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Έπειτα απο ανάκληση σχετικα με το dsg ( το αυτοκίνητο μπηκε στο συνεργειο πληρως λειτουργικό και σε αψογη κατάσταση), μετα απο λαθος του επίσημου εξουσιοδουημενου συνεργείου παρουσιαστηκε βλαβη λογω λανθασμένης πληρωσης του υδραυλικού κυκλωματος του κιβωτίου.
Μετα απο τεράστια αναμονη και κόστος, παρελαβα ενα αμαξι μη λειτουργικο λόγω 2ου λαθους του συνεργείου (ντιζα θεσης parking) με αποτελεσμα να προκληθεί ακομα μεγαλυτερη ζημια.
|
Seat
Ibiza (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2015
|
Βλάχος Αλέξιος Το πρόβλημα δεν το έχετε στη λίστα σας.Αφορά τα σωληνάκια των πιτσιλωτήρων.Είναι η 8η φορά που δεν μπορούν να μου το φτιάξουν. Κάνουν προχειροδουλειά ενώ τους έχω ζητήσει πλήρη αντικατάσταση, κόβουν και βάζουν κομμάτια με αποτέλεσμα μετά από λίγο αυτά να ανοίγουν και να επανέρχεται το πρόβλημα. Επίσης τα τελευταία 2 χρόνια το συγκεκριμένο συνεργείο λόγω φόρτου γενικότερα κάνει προχειροδουλειά. Το συνεργείο είναι ο ΚΑΤΑΚΗΣ.
|
Seat
Leon (Βενζίνη)
1800 κυβικά
του 2007
|
ΔΗΜΉΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΓΟΣ ακριβα ανταλλακτικά στη seat
|
Seat
Ibiza (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2003
|
Άκης Μπάτσιος Seat Ibiza 2003, 1.4 κυβικά, οικονομικό σέρβις γενικά, μοναδικό πρόβλημα οι πολλαπλασιαστές που χαλάνε εύκολα, τα υπόλοιπα φυσιολογική φθορά!!
|
Seat
Leon (old) (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2001
|
Κυριακος Στεφος Τελικα τα αυτοκινητα και τα συνεργεια ειναι καθαρη τυχη. Που θα τυχεις και τι θα βρεις.
|
Seat
Ibiza (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2006
|
Αλέξανδρος Καραγιάννης Σε γενικές γραμμές μου βγήκε καλο
|
Seat
(Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2005
|
Ευθύμιος Στάθης Γενικά ευχαριστημένος,εκτος απο τη βλάβη στο σασμάν στις 95.000 όπου και έγινε αντικατάστασή του...Ήταν εκτός εγγύησης και πλήρωσα ενα σεβαστό ποσό.
|
Seat
Leon sc (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2015
|
Δημήτρης Γεωργόπουλος LEON FR SC 150hp 2015
Τρίζουν ενοχλητικά τα παράθυρα εδώ και 3 χρόνια και η απάντηση της SEAT είναι πως δεν φτιάχνονται,, πως όλα τα sc έχουν το ίδιο πρόβλημα...!!!!!!!!!!!!!!!!
Απαράδεκτο για 28.000€ αυτοκίνητο...
|
Seat
(Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2003
|
Θεόδωρος ξηροπουλος Είμαι τόσο ικανοποιημένος με το leon του 2003 που το έχω 18 χρόνια κι έχει βγάλει 2-3 βλάβες σε κλειδαριά πόρτας και γρυλο παραθύρου, στο δρόμο δεν έχει μείνει ποτέ
|
Seat
Leon (Βενζίνη)
1600 κυβικά
του 2005
|
Σπύρος Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο. Έως τώρα έχει 110.000 χλμετρα.
Τον 2ο χρόνο αλλάχτηκε η αντλία βενζίνης. Από τον 3ο χρόνο έως σήμερα είναι μονίμως αναμμένο το check engine. Στο συνεργείο από την πρώτη αναφορά μου είπαν μην σε απασχολεί, όλα το έχουν, δεν σημαίνει τίποτα.
Πριν από 20000 χιλιόμετρα, καινούργια φλάντζα κεφαλής. Πέρναγε νερό στον 4ο κύλινδρο. Οι κλειδαριές. Έχω αλλάξει μέχρι τώρα τις δύο εμπρός. Του οδηγού έχει πάλι πρόβλημα και η μία η πίσω θέλει αλλαγή. Τριγμούς από τα πλαστικά έχει. Όχι από την αρχή, αλλά όσο περνάν τα χρόνια όλο και περισσότερο. Επίσης την ταπετσαρία του θα την ήθελα πιο ανθεκτική. Του οδηγού έχει παρουσιάσει φθορά σε χρονικό διάστημα που δεν θα έπρεπε.
Δεν λέω ότι το αυτοκίνητο δεν αξίζει. Δεν με έχει αφήσει ποτέ στον δρόμο και από την αίσθηση του δεν έχω κανένα παράπονο. Για αυτό και βάζω ένα κόκκινο σηματάκι.
|
Seat
Cordoba (Βενζίνη)
1400 κυβικά
του 2015
|
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΛΒΗΜΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ
|
Seat
Leon (old)
1400 κυβικά
του 2001
|
Kostas Τα πράγματα είναι απλά. Θες αμάξι? ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ SEAT!! Το αμάξι κάνει με το ζόρι 7.000 με 8.000 χιλιόμετρα τον χρόνο σε κεντρικούς δρόμους αλλά παρόλα αυτά, έχει ζητήσει τα πάντα απο σέρβις! Ναι, ειναι πιο παλιάς τεχνολογίας αλλά δε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται τόσες πολλές φθορές και ζημιές χωρίς λόγο και με τακτικότατη συντήρηση. Η ταπετσαρία έχει πέσει, το check engine ειναι μονίμως ανοιχτό, τα παράθυρα ανοίγουν και κλείνουν όποτε θέλουν, το κιβώτιο ταχυτήτων όταν θέλει δουλεύει, οταν δεν θέλει δεν δουλεύει παρόλο που του έχουμε αλλάζει ντίζες, πρόβλημα συνεχώς με το air condition, αλλαγή δίσκο πλατό μετά απο 30.000 χλμ και πολλά άλλα. Επαναλαμβάνω οτι το αμάξι κάνει απελπιστικά λίγα χιλιόμετρα κάθε χρόνο. Σχεδόν ποτέ δεν ξεπερνάμε τα 120 χιλιόμετρα την ώρα σε αυτοκινητόδρομο και η χρήση του είναι κατα 90% εντός Αθηνών σε σχετικά μικρές αποστάσεις με τακτική συντήρηση. Δηλάδη τι άλλο έπρεπε να κάνουμε για να ΜΗΝ μας βγάλει προβλήματα? Να το αφήνουμε παρκαρισμένο και να πηγαίνουμε με τα πόδια? Ευχαριστώ SEAT, αλλά δεν θα ξαναπάρω. Επόμενο αμάξι, θα είναι σχιστομάτικο με λίγα έξοδα συντήρισης και ας ΜΗΝ έχει τόσο καλή ηχομόνωση καμπίνας όπως λένε. Το μόνο θετικό είναι η ποιότητα κύλησης σε ανοιχτό δρόμο. Μας φάγανε τα σχεδιαστικά τρικ και η δηθενίες και πλήρωνε εσυ κάθε 6 μήνες 300 ευρά για να συντηρείς την VAG. CIAO AMIGOS!!
|
Seat
Altea
1600 κυβικά
του 2005
|
Βαγγέλης Όσο ήταν εντός εγγύησης όλα καλά...
Εκτός εγγύησης θέλει αγκαλιά την τράπεζα.
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2010
|
Γρηγόρης Στις 80.000 χιλιόμετρα το δικό μου ibiza fr έβγαλε βλάβη στο mechatronic, μιλάμε για βλάβη πανάκριβη αφού μόνο η πλακέτα κοστίζει 1490€...
Το θεωρώ το λιγότερο αδικαιολόγητο σε αυτά τα χιλιόμετρα να παρουσιάζεται μια τόσο ακριβή βλάβη καί η εταιρεία να μην καλύπτει το τόσο ακριβό ανταλλακτικό, εφόσον βλέπουν ότι υπάρχει πρόβλημα με τo mechatronic στα αυτόματα κιβώτια θα έπρεπε να έχει γίνει ανάκληση...
Θεωρώ το VW group αναξιόπιστο μετά από αυτό.
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2001
|
Γρηγόρης Κ Πρόβλημα με ηλεκτρονικά & ηλεκτρικά του
|
Seat
Leon
1800 κυβικά
του 2009
|
Μπεχτσής Δημήτρης Δυστυχώς ένα από τα πολλαπλά Leon με σοβαρότατο πρόβλημα κατανάλωσης λαδιού. Έχω αντικαταστήσει μια μηχανή και έχει επισκευαστεί η δεύτερη σε 160.000 χλμ. Υπήρχαν στιγμές που η κατανάλωση ήταν άνω του 1 λίτρου στα 500 χλμ.
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2004
|
Δημήτρης Καλό αμάξι, χωρίς πολλά προβλήματα στην αρχη, αλλά στην συνέχεια οι πολλαπλασιαστές που θέλουν συχνά αλλαγμα και το προβλήμα της egr που δεν σταματάει να βγάζει βλάβη και ότι καεί λάδια.
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2005
|
ΝΙΚΟΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 ΜΕ 65000 ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Ο EGR ΛΑΔΙΑ 1lt ΑΝΑ 1000ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΠΡΙΖΕΙ. ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΛΙΑ. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΠΟΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ (750,00€)
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2002
|
Δημήτρης Αγόρασα το 1400Άρη καινούργιο το 2002 και πριν κάνω 1500 χιλιόμετρα έσβηνε στην Εθνική ενώ πήγαινα με 140 χλμ την ώρα. Έκανε ξαφνικές διακοπές.
Πολλές φορές δεν με άφηνε να ξεπεράσω της 4000 σαλ ενώ έκανα προσπέραση, έπρεπε να σταματήσω να σβήσω τον κινητήρα και κάνω πρόβα να δω αν λύθηκε το πρόβλημα πριν ξεκινήσω πάλι.
Στην αντιπροσωπία εδινα πανω απο 2000 ευρω το χρόνο για να μην εχω καμία ασφάλεια στον δρόμο.
Το ταμπλό χριστουγεννιάτικο δέντρο, με το που πλήρωνα 500 εως 1000 ευρω στην Seat Makris δεν έκανα 5 χιλιόμετρα πριν αρχίσουν να ανάβουν ξανα....
Τα σέρβις Στην ίδια αντιπροσωπία που το αγόρασα ανα εξάμηνο... Μακριά.
Απο επιδόσεις όταν δεν είχε πρόβλημα εξαιρετικό.
|
Seat
Ibiza
1200 κυβικά
του 2011
|
Νλ Πολλαπλασιαστής στα 45000. Κανένα χρονισμόυ στα 65000
|
Seat
Leon
1400 κυβικά
του 2008
|
Πρόδρομος Ταράσης Προβλήματα στο σασμάν κομπλερ και συγχρονίζε, άλλαξα πλαφόνιερα, διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων, προβλήματα με την ήλιοροφη, ο χρήστης τα κουμπώματα των ζωνών χάλασαν, η καδενα χρονισμού κάνει θόρυβο
|
Seat
Altea
1600 κυβικά
του 2005
|
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΑΣΔΕΚΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 8ΒΑΛΒΙΔΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (AUDI) ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΩΜΑ.ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ SPORTAP ,BACET ,ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΛΕΒΙΕ, ΠΟΛΥΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΘΡΕΠΤΗ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΧΕΣ ΜΕ ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ . ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΠΛΟΥ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ (SKF) ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑΞΑ ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤΟ ΣΤΑ 150 000ΧΜ.ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ .ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΓΡΑΦΕΙ 196000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΜ.12 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΟΣΟ ΠΑΕΙ !!!!!!
|
Seat
Leon
1600 κυβικά
του 2013
|
Ψωματακης Μιχάλης Πολλοί τριγμοί στο εσωτερικό. Αδυναμία της αντιπροσωπείας να αντιμετωπιστούν
|
Seat
Arosa
1000 κυβικά
του 2000
|
ΝΙΚΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΔΗΣ ΑΛΛΑΓΗ 2 ΦΟΡΕΣ ΓΡΥΛΟΥΣ ΗΛ.ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ, ΑΛΛΑΓΗ 2 ΦΟΡΕΣ ΜΟΤΕΡ ΗΛ. ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ, ΣΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΕΓΓΕΦΑΛΟ.ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΟΠΙΣΘΕΝ,
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2004
|
Χρηστος μπαγλαντζης Κακη ποιοτητα χρωματος εσπασε χρωμα και βερνικι απο τον τριτο χρονο. Και μονιμο προβλημα σε αισθιτιρες με αποτελεσμα να ειναι παντα το λαμπακι του κινητηρα αναμενο και να μην μπορει να βρει κανενα συνεργιο λυση απο το πρωτο χρονο.(τα ιδια προβληματα εχουν οσα ιβιζα σεατ ξερω μοντελα 2002-2006)
|
Seat
Ibiza
1200 κυβικά
του 2012
|
γεωργοπουλος Ιωαννης Πολλες ανακλησεις και κακη ποιοτητας κατασκευής. Θορυβωδης κινητηρας. Καλη ποιοτητα κυλησης καλο τιμονι. Σερβις ακριβο στην αντιπροσωπεια.
|
Seat
Ibiza
1200 κυβικά
του 1991
|
Τριανταφυλλου Νικολαος Αυτοκινητο απο το 1991 παιδια...εεεε..δεν παει αλλο..νομιζω καποια στιγμη θα με αφησει στον δρομο μαζι με την οικογενεια μου ..οσοι δεν εκαναν φτωχοι δεν ξερουν..
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2005
|
Προκόπιος Μπαμπούρης Το αυτοκινητο εχει 85.000 χμ και αγορασθηκε καινουργιο.
|
Seat
Leon
1600 κυβικά
του 2014
|
ΙΩΆΝΝΗΣ Δυστυχώς αλλα περίμενα απο το αυτοκίνητο αλλα μου βγήκαν απο την αρχή.
|
Seat
Altea
1400 κυβικά
του 2011
|
GIORGOS G. ΚΑΛΟ.... ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.4/5 ΠΟΡΤΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ.
|
Seat
Altea
1600 κυβικά
του 2012
|
marios seat altea 1.6 tdi κυλινδροκεφαλη ,σετ ιμαντα χρονισμου , αντλια πετρελαιου, κοστος 3000Ε στα 90000 χλμ και ολα αυτα γιατι οταν πηγαινα στην αντιπροσωπεια και τους ελεγα κατι μυριζει ο κινητηρας δεν μπορουσαν , δεν θελανε , βαριοντουσαν , να το ψαξουν και να δουν οτι η αντλια πετρελαιου ειχε μια ελατωματικη φλαντζα με αποτελεσμα να ψεκαζει τους ιμαντες και να κοψει τον μικρο και αυτος να μπλεχτει με τον χρονισμου και να τα παρω ολα αγκαλια. Τα λεφτα που πληρωσα ηταν με 50% εκπτωση
|
Seat
Cordoba
1198 κυβικά
του 2008
|
θοδωρης SEAT CORDOBA 1.2 12V 70 hp
ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΤΟΥΣ 6 ΜΗΝΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΛΟΓΩ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΕΒΑΖΑ ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΑΛΛΑ Ο ΛΕΒΙΕΣ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΚΙΒΩΤΙΟ 1ο ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΚΙΒΩΤΙΟ 2ο ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ,ΤΕΛΙΚΑ ΗΘΕΛΑΝ ΡΕΓΟΥΛΑΡΙΣΜΑ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ,ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ ABS, Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΑΣ ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ ΠΗΡΑ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΠΑΓΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕ ΜΕ ΞΑΝΑΔΑΝΕ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΣΕ ΚΑΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ
ΤΑ ΚΑΛΑ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ ΕΥΚΟΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2005
|
Ιωάννης Αντωνάτος Βγάζει ενίοτε χαζές βλάβες δύσκολα εντοπίσιμες.
|
Seat
1,4 fr
1400 κυβικά
του 2010
|
ΝΙΚΟΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ Χειρότερα δε γίνεται.
1) 10.000 Km αλλαγή κινητήρα λόγω υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού 1lt/1000Km (εγγύηση).
2) 25.000 Km αλλαγή μουαγιέν/ρουλεμάν πίσω δεξιά (εγγύηση).
3) 27.000 Km αλλαγή κλαπέτο turbo (εγγύηση).
4) 45.000 Km άνοιγμα και επισκευή του κινητήρα (του δεύτερου!) (εγγύηση).
5) 48.000 Km αλλαγή Αισθητήρα μάζας αέρα σεβρόφρενων (εγγύηση).
6) 68.000 Km αλλαγή Turbo Σώμα (χωρίς εγγύηση πλέον).
6) 69.000 Km αλλαγή Αντλίας Νερού (χωρίς εγγύηση πλέον).
7) 71.000 Km η κατανάλωση λαδιού έχει φτάσει πλέον στα 0,7lt/1000Km.
Συνέχεια στο συνεργείο, συνέχεια χωρίς αυτοκίνητο να κάνεις τη δουλειά σου και πάντα με το άγχος και το φόβο τι θα συμβεί.
ΜΑΚΡΥΑ!!!!
|
Seat
Cordoba 1.2 12v
1200 κυβικά
του 2008
|
ΠΑΝΤΙΔΟΣ Θ. ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΛΟΓΟ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ
|
Seat
Ibiza sc
1197 κυβικά
του 2015
|
ΚΩΣΤΑΣ Συνεχόμενες βλάβες σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου. (κομπρεσέρ air condition , ηλεκτρικά παράθυρα , ψαλίδια). Κακή ποιότητα υπηρεσιών απο κάποια εξουσιοδοτημένα συνεργεία. 6 μήνες απο την αγορά του αυτοκινήτου , και ακόμα δεν έχει λυθεί πρόβλημα που παρουσιάζει το αυτοκίνητο. Πολύ Καλή ποιότητα υπηρεσιών από ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που επισκεπτόμουν και Ασχετοσύνη και προκλητική συμπεριφορά από κάποιο άλλο που πήγα μετά.,παρά τις προσπάθειες της κεντρικής αντιπροσωπείας να βρεθεί άκρη. Πολλά λεφτά σε τηλεφωνήματα , ταλαιπωρία και ένα μάτσο άσχετοι να πειραματίζονται με το μόλις 6 μηνών αυτοκίνητο μου. Ανταπέδωσαν με δωρεάν service για την ταλαιπωρία μου αλλά....με SEAT δεν ξαναμπλέκω. Διαλυμένη αντιπροσωπία και αυξημένη ηλιθιότητα σε κάποια συμβεβλημένα της συνεργεία.
|
Seat
Leon
1800 κυβικά
του 2003
|
Αθανάσιος Λυκούδης Γενικότερα παρατηρώ μια έλλειψη βασικών γνήσιων αναλώσιμων τα οποία έχουν απαράδεκτο χρόνο αναμονής. Για παράδειγμα, πριν λίγο καιρό έμεινα από τις τρόμπες τους συμπλέκτη, με αποτέλεσμα λόγω των λαδιών που χύθηκαν να πρέπει να αλλάξω και δίσκο/πλατό. Δυστυχώς όπως με ενημέρωσαν αφού αναζήτησαν το ανταλλακτικό, θα έπρεπε να γίνει παραγγελία στο εξωτερικό και αναμονή περίπου 20-30 ημέρες. Δηλαδή να μείνω χωρίς αμάξι για 30 μέρες γιατί δεν είχαν ούτε πρόχειρο αυτοκίνητο αντικατάστασης λόγω του έκτακτου συμβάν. Τελικά μου πρότειναν aftermarket για να κάνω άμεσα την δουλειά μου. Να έχεις πληρώσει 30,000 ευρώ αμάξι και να μην βρίσκεις ανταλλακτικά γιατί δεν τα εισάγει η αντιπροσωπεία είναι απαράδεκτο. Αντίστοιχα, έπρεπε να περιμένω περίπου 2 ημέρες για ένα λάστιχο τζαμιού. υπόθεσης 10€.
|
Seat
Ibiza fr dsg
1400 κυβικά
του 2010
|
Nikos Στα διανυθέν 55.000χλμ ο κινητήρας έκαιγε 150-200ml λάδι ανά 1000χλμ. Κάτι για το οποίο θα έπρεπε να είμαι και ευχαριστημένος!!!!
Αλλαγή σετ συμπλέκτη στο DSG με 35.000χλμ, αλλαγή εγκεφάλου DSG στα 45.000χλμ. ευτυχώς όλες οι ζημιές καλύφτηκαν εντός επέκτασης εγγύησης. Κανένα παράπονο από τον αντιπρόσωπο, αλλά απαράδεκτο σε νέο αμάξι να εμφανίσει ζημιές άνω των 3.500€ εντός 4 ετών. Υπέροχο το DSG 7 αλλά από θέμα αξιοπιστίας σε κιβώτιο/κινητήρα η VW πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
|
Seat
Ibiza
1396 κυβικά
του 2010
|
Αλέξανδρος Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΦΟΥ ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΜΕ ΚΑΘΥΣΗΧΑΣΑΝ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΤΕΛΗΞΑΝ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΑΣΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ 2 ΜΕΤΡΑ
|
Seat
Leon
1400 κυβικά
του 2009
|
Kostas Chronopakis Πολλά προβλήματα στα μηχανικά και αντικατάσταση 3/5 κλειδαριών
|
Seat
Ibiza
1390 κυβικά
του 2003
|
George 35 Έχω σεατ Ibiza 2003 με 102000χλμ.Τρεις φορές άλλαξα τον μηχανισμό απο τα παράθυρα,αλλαγη μπεκ,τρεις φορές πολλαπλασιαστες,αισθητήρα λ.ο δείκτης βενζίνης δεν δουλευη σωστά δεν μπορούν να το φτιάξει ούτε η αντιπρωσοπεια καίει λαδια απο τα 50000 χλμ.τρια λίτρα σε καθε αλλαγή,χάλασαν οι ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριες.ευχαριστημένος μόνο απο το πάτημα του,το επόμενο αυτοκίνητο μακριά απο σεατ.
|
Seat
Leon
14 κυβικά
του 2008
|
diosi Έχω ένα leon 1,4 tsi του 2008 με 110.000 km. Όλα καλά μέχρι πέρυσι που στα 100.000 χιλιόμετρα έμεινα από αντλία καυσίμου. Απαράδεκτο, αυτές κανονικά δεν πρέπει να χαλάνε ποτέ.
|
Seat
Ibiza
1400 κυβικά
του 2004
|
χρηστος Εχω να ibiza του 2004 και εχω μεινει δυσαρεστημενος απο αυτην την αγορα πολλα προβληματα(egr,τσιμπαει λαδια απο την αρχη που το ειχα παρει,πολλαπλασιαστες).
Εδω και 4 χρονια εχουμε παρει και ενα suzuki jimny 2007 σκυλι με μια λεξη και εχει ταλαιπωρηθει πολυ στο βουνο!
|
Seat
Ibiza sc
1400 κυβικά
του 2010
|
john ibiza fr dsg του 2010 μηχανικα κανενα προβλημα, αλλα χαλασε το air-condition τον 3ο χρονο με συνολικα 30 φορες λειτουριας !!!
* επισης και σε ibiza 1,400cc του 2007 με 101ΗΡ χαλασε το a/c.
|
Seat
Leon
1595 κυβικά
του 2007
|
Stathato Sotiris Έφαγε (Χ) η Seat Κασσιός, στην οποία σημειωτέων είμαι πελάτης από την ημέρα που αγόρασα το αυτοκίνητο και έχω κάνει εκεί όλα τα service.! Mε παραμύθιαζαν ότι μου έχουν περασμένη μόνιμη έκπτωση στην καρτέλα μου. Για τις παρακάτω εργασίες: Λάδια - φίλτρο, φίλτρο καμπίνας, αλλαγή υγρών φρένων, μπουζί, αλλαγή παραφλού, αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου μου ζήτησαν 420€!!! Για τις ίδιες εργασίες +αλλαγή τρόμπας νερού πλήρωσα ακριβώς τα μισά! 210€ σε συνοικιακό μάστορα ο οποίος έκανε ΑΨΟΓΗ δουλειά με γνήσια ανταλλακτικά πάντα!
|
Seat
Cordoba 6l
1400 κυβικά
του 2003
|
Mario σύνολο έως τώρα 58000χλμ και:
1. Απώλεια υγρών συμπλέκτη που δεν μπόρεσε κανείς να δώσει λύση με αποτέλεσμα να έχει φάει 7 δισκοπλατώ έως τώρα
2. καμμένος εγκέφαλος στα 30000 χλμ (ευτυχώς εντός εγγύησης)
3. σπασμένο ψυγείο στα 45000χλμ πολλαπλές διαρροές κυκλώματος
4. 4 φορές μάσησε την ντίζα του παραθύρου του οδηγού και άλλες 3 του συνοδηγού
5. Ταλαιπωρία με ηλεκτρικά από τις 40000 (πολλαπλασιαστές, λ δυο φορές,πολλαπλά βραχυκυκλώματα σε κύκλωμα φώτων/κλειδαριών ...οπουδήποτε υπήρχαν καλώδια που διπλώνουν: πόρτες / πλεξιδα πορτμπαγκάζ
6. Σφάλματα με αερόσακους (λαμπάκι)
7. Βλάβες Υδρ. τιμονιού (απώλεια υγρών χ3 και καμμένη πλακέτα)
8. Πρόβλημα με ηλ. συστήματος ψύξης (φύσες, πρεσοστάτη, βεντιλατέρ, πλακέτα)
Και για το τέλος φλάτζα στις 55000χλμ...
|
Seat
Ibiza
1200 κυβικά
του 2002
|
Βαγγέλης Τσουκαλάς Το αυτοκίνητο το πήρα καινούριο αλλά παρουσίαζε πολλά προβλήματα από την πρώτη στιγμή(a/c που είχε διαρροή, βαλβίδα egr (άλλαξα τρεις), σπάσιμο στο ταμπλό (άλλαξα δύο), καταλύτης στα 80.000 χμ.,γρύλοι στα παράθυρα (άλλαξα και τους 2), τάπα βενζίνης(!!!) και άλλα δευτερεύοντα που πλέον δε θυμάμαι.Είχε φτάσει στο σημείο να ανάβουν τα λαμπάκια του (και τα δικά μου) συνέχεια λες και ήταν χριστουγεννιάτικό δέντρο!Τα service του ήταν όλα στην αντιπροσωπεία. Το είχα 6 χρόνια και είχα συνολικά 65 επισκέψεις στο συνεργείο (για service και κυρίως για προβλήματα)Το έδωσα, πήρα Focus και σώθηκα.
|
Seat
Fr 150
1400 κυβικά
του 2010
|
Yiannis Απο τα 10.000 χλμ έκαιγε πολύ λάδι. Αθήνα/Θεσσαλονίκη συμπλήρωνα 2 λίτρα. Έγιναν απο αντιπροσωπεία οι προβλεπόμενες ενέργειες (αλλαγή ελατηρίων κλπ) αλλά τίποτα. Επόμενη κίνηση ήταν η αλλαγή κινητήρα. Ολα αυτά στη 5ετή εγγύηση. Το αυτοκίνητο το έδωσα πριν 1 χρόνο και δεν ξέρω νεώτερα.
Η αντιπροσωπεία πολύ πρόθυμη σε όλα και εξυπηρετική, αλλά η μαμά VW δεν θέλει να διορθώσει το πρόβλημα.
Πήρα μτχ Mito QV και ηρέμησα....
|