• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η BMW 3 GT αποδεικνύεται πολύ πιο σπορτίφ από άλλα μοντέλα αντίστοιχου μεγέθους.

Στο δρόμο

28.689 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/7/2013

Στο δρόμο: Ανετη, αλλά και σβέλτη
Οι μηχανικοί της φίρμας, έχουν προσδώσει έναν πιο άνετο προσανατολισμό στην νέα BMW 3 GT, μιας και δεν είναι το ίδιο κοφτερή όσο η σεντάν έκδοση. Βέβαια οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι, όσοι την προμηθευτείτε με ενεργή ανάρτηση, θα χαίρεστε άνετες βόλτες, οι οποίες θα μπορούν να μετατραπούν σε πιο... σπορτίφ, απλά αν πατήσετε τον διακόπτη και επιλέξετε το Sport Mode, με την ανάρτηση να σκληραίνει ελαφρώς.

Βέβαια, το μακρύτερο μεταξόνιο, το αυξημένο βάρος και το υψηλότερο κέντρο βάρους δηλώνουν το παρών όταν ανέβουν οι ρυθμοί, παρ όλα αυτά όμως, η κίνηση στους πίσω τροχούς, το επικοινωνιακό τιμόνι και η ροπή από τον diesel κινητήρα, κάνουν την GT ένα πιο fun to drive αυτοκίνητο (τηρουμένων των αναλογιών έτσι;) σε σχέση με τ αντίστοιχα του μεγέθους του.

Όμως, όπως απερίφραστα δηλώνει κι η ονομασία του μοντέλου, το Gran Turismo έχει κατασκευαστεί έτσι, ώστε να καλύπτει άνετα και γρήγορα μεγάλες αποστάσεις, πλην όμως με μικρούς αεροδυναμικούς θορύβους να δηλώνουν παρόντες σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 130 χλμ/ώρα, και με τα run flat ελαστικά επίσης να κάνουν θόρυβο, σε άσφαλτο μέτριας ποιότητας.