Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

107.860 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2024)
Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά CUPRA Formentor 1,5 TSI 150 PS DSG7
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός+turbo,
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500-3..500
Start/Stop NAI
   
Κιβώτιο-Μετάδοση  
Τύπος κιβωτίου Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Κίνηση Μπροστά
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,6
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,8
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 203
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.463
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή* 6,6-7,2
Μέση δοκιμής 9,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 150
Ρεζερβουάρ (λτ.)* 55
*Εργοστασιακά στοιχεία
Εξοπλισμός - τιμή CUPRA Formentor 1,5 TSI 150 PS DSG7
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 7
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τηλεχειρισμός */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Hλεκτρική αναδίπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Air Condition * (Clima 3 ζωνών)
Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 10''
Cruise control * (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου *18''
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας *LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια
Έκδοση Basic
Τιμή (ευρώ) 35.490
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι CUPRA Formentor 1,5 TSI 150 PS DSG7
Εμπρός ανάρτηση Γονατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 312 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 272 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.585/1.559
Στροφές τιμονιού 2,1
Κύκλος στροφής (μ.) 10,7
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,7/69,8
Διάσταση ελαστικών 245/45 R18
Διαστάσεις (χλστ.) CUPRA Formentor
Κεφάλι οδηγού 121
Κεφάλι πίσω 70
Πλάτος εμπρός 1.405
Πλάτος πίσω 1.340
Πόδια πίσω 175
Χώρος αποσκευών (λτ.) 450
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.450x1.839x1.528
Μεταξόνιο 2.680
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: CUPRA Formentor με 150 PS & αυτόματο
Σελίδα 2Κινητήρας-Επιδόσεις: Ζωντανές επιδόσεις, αλλά «τσιμπημένη» κατανάλωση
Σελίδα 3Στο δρόμο: Εύχρηστο & με πικάντικο ταπεραμέντο
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
SEAT