Το Ford Puma Gen-E είναι το ηλεκτρικό με τη χαμηλότερη κατανάλωση που έχουμε μετρήσει σε αστικές συνθήκες (11 kWh/100 χλμ.). Έτσι παρά τη μικρή μπαταρία για μικρή επιβάρυνση σε βάρος και γρήγορη φόρτιση (σε ταχυφορτιστή 100 kW κερδίζει 124 χλμ. σε 10 λεπτά) η αυτονομία στην πόλη είναι 400 χλμ..
Για την κίνηση του Puma Gen-E φροντίζει ένα ηλεκτρομοτέρ 168 ίππων και 290 Nm ροπής, που μεταδίδονται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός «κιβωτίου» μιας σχέση. Φυσικά αντί για ρεζερβουάρ βενζίνης υπάρχει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43,6 kWh.
Στην πράξη, η επιτάχυνση δεν είναι εκρηκτική, αλλά απόλυτα γραμμική με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 0-100 σε 8,3 δλ. και προσπέρασμα 60-100 και 80-120 σε 4,7 και 6,9 δλ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Σίγουρα όμως περισσότερη σημασία έχει η αυτονομία με το ηλεκτρικό Puma να ανταποκρίνεται στον αστικό του προσανατολισμό. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μέση κατανάλωση στην πόλη 11 kWh/100 χλμ. που είναι η χαμηλότερη που έχουμε δει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο και που δίνει μια αυτονομία πόλης στα 400 χλμ..
Συγκρατημένη είναι και η μέση κατανάλωση ενέργειας με τις μετρήσεις μας να δείχνουν τιμές γύρω στις 14 kWh/100 χλμ. (13,1 kWh υπόσχεται η Ford) που δίνουν μια μέση αυτονομία γύρω στα 310 χλμ. (376 χλμ. υπόσχεται η Ford). Σε κάθε περίπτωση, το ηλεκτρικό Puma φορτίζει γρήγορα: Σε ταχυφορτιστή 100 kW η Ford αναφέρει πως το Puma Gen-E κερδίζει 124 χλμ. αυτονομίας, σε 10 λεπτά, ενώ στο σπίτι και χάρη στον 11άρη φορτιστή θα χρειαστούν λιγότερες από 4 ώρες για μια πλήρη φόρτιση από ένα αντίστοιχο Wallbox…