ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
13 φωτογραφίες »

Μέσα στην πόλη το Honda e διαθέτει τρομερή ευελιξία, ενώ η ανάρτηση θα απορροφήσει τις αναταράξεις από τις κακοτεχνίες.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

112.309 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2021)

Κινητήρας & Μπαταρία: Όλα γυροφέρνουν στο 150…
Σε ότι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, το Honda e είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος στην έκδοση της δοκιμής μας αποδίδει 154 ίππους (υπάρχει και έκδοση 136 ίππων όπως είπαμε) και ροπή της τάξης των 315 Nm, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Η αίσθηση της άμεσης επιτάχυνσης πίσω από το τιμόνι του Honda e είναι αναμενόμενη, αν και συγκριτικά με άλλα ηλεκτρικά μοντέλα έρχεται πιο «γλυκά», αλλά και πάλι ιδιαίτερα δυναμικά, ειδικά όσον αφορά στις ρεπρίζ. Αλλωστε το αποδεικνύουν τα νούμερα των 4,5 και 6,1 δλ. για το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα. Πάντως αν θέλετε να τονίσετε την αίσθηση της απόκρισης, υπάρχει και η επιλογή του Sport οδηγικού προφίλ γι αυτό το σκοπό, που μεταβάλλει τη ροπή. 

Την ενέργεια για την κίνηση το μοτέρ την παίρνει από μια μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 35,5 kWh, με σύστημα διατήρησης θερμοκρασίας στο βέλτιστο σημείο λειτουργίας της. Η αλήθεια είναι πως η μικρή μπαταρία δεν αφήνει περιθώρια για μεγάλες διαδρομές, καθώς η συνολική αυτονομία περιορίζεται γύρω στα 160 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, ίσως και το μοναδικό ψεγάδι του Honda e. Εντός πόλης πάντως η αυτονομία αυξάνεται αρκετά, καθώς και οι ανάγκες είναι λιγότερες, αλλά και η μπαταρία συμπληρώνει μικρά φορτία μέσω της ανάκτησης, το ποσοστό της οποίας μπορείτε να ρυθμίσετε με paddle πίσω από το τιμόνι.

Μικρότερη μπαταρία πάντως σημαίνει και λιγότερος χρόνος φόρτισης, με το e να θέλει 31 λεπτά σε ταχυφορτιστή για πλήρωση 80%, 4,1 ώρες για το 100% σε Wallbox 7,4 kW και 18,8 σε απλή οικιακή πρίζα.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και fun to drive
Το Honda e βασίστηκε πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που εξελίχθηκε ειδικά για την κατασκευή του, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς . Έτσι τοποθέτησαν την μπαταρία στο σημείο που ήθελαν, ώστε να μοιράσουν ισομερώς το βάρος ανάμεσα στους δύο άξονες και να κρατήσουν χαμηλά το κέντρο βάρους. Αυτό σε συνδυασμό με αρχιτεκτονική ανεξάρτητης ανάρτησης με γόνατα ΜακΦέρσον σε όλους τους τροχούς και τα αυξημένα μετατρόχια αναλογικά των διαστάσεών του, χαρίζουν μια σπορτίφ οδική συμπεριφορά και εξαιρετική πρόσφυση, με μοναδικό μείον τον αυξημένο αεροδυναμικό θόρυβο σε μεγάλες ταχύτητες. Το τιμόνι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση και αμεσότητα, με το μπροστινό μέρος να ακολουθεί πιστά τις εντολές και τα φαρδύτερα πίσω ελαστικά να εξυπηρετούν ακόμα περισσότερο στον ακριβή και ασφαλή έλεγχο του οχήματος, με τα αποτελεσματικότατα φρένα να ενισχύουν το ασφαλές προφίλ. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Honda e έχει μια απολαυστική σαν καρτ αίσθηση στο δρόμο... 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης, το οποίο φέρνει εις πέρας μια χαρά το σκοπό του. Οι τροχοί κόβουν πολύ, χαρίζοντας τρομερή ευελιξία, με κύκλο στροφής μόλις 9,2 μ., ενώ η σχετικά σφιχτή ανάρτηση θα απορροφήσει τις αναταράξεις από τις κακοτεχνίες πριν αυτές εισέλθουν στην καμπίνα. Η άνεση και η ευκολία χρήσης τονίζονται ακόμα περισσότερο από το Single Pedal Control, με το οποίο μπορείτε να οδηγείτε χρησιμοποιώντας μόνο ένα πεντάλ. Επιταχύνετε πιέζοντας το πεντάλ προς τα κάτω και αφήνοντάς το επιβραδύνετε μέχρι να ακινητοποιηθείτε.

Η γνώμη μας 
Το Honda e είναι ιδανικό για μέσα στην πόλη και ικανό να σου ανεβάσει την αδρεναλίνη όποτε το θελήσεις, με τους όποιους περιορισμούς τίθενται από την αυτονομία του. Ανευ προηγουμένου οι τεχνολογίες που φέρει, οι οποίες βέβαια έχουν και το ανάλογο κόστος. Εν κατά κλείδι το Honda e είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και εξαιρετικές αρετές, με το οποίο θα κάνεις και τη «λεζάντα» σου. 

+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χαρακτήρας, τεχνολογικό προφίλ, διπλή οθόνη, ποιότητα καμπίνας, εξοπλισμός, οδική συμπεριφορά και αίσθηση fun to drive, ευελιξία, επιδόσεις, απόδοση φρένων, ευρυχωρία πίσω επιβατών
- Αυτονομία, χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, αεροδυναμικός θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες, εξοικείωση με infotainment

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ford
ford
KYOTO DOKIMI