Ο μινιμαλιστικός διάκοσμος συνδυάζει εξαιρετικά τον ψηφιακό χαρακτήρα των πέντε οθονών, με μια vintage αισθητική.
Εσωτερικό & Χώροι: Vintage ψηφιακό μωσαϊκό
112.310 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2021)
Τι προκαλεί ακόμα περισσότερο «wow-effect» από την εξωτερική εμφάνιση του Honda e; Το εσωτερικό του! Νομίζεις πως βρίσκεσαι σε κάποιο monitor-room, καθώς μπροστά σου βρίσκεται ένα ψηφιακό ταμπλό πλήρους πλάτους, το οποίο φιλοξενεί 5 οθόνες.
Πριν αναλύσουμε περαιτέρω τα τεχνολογικά κατορθώματα της καμπίνας, ας σταθούμε λίγο στην σχεδίαση της. Ο μινιμαλιστικός διάκοσμος συνδυάζει εξαιρετικά το hi-tech και φουτουριστικό στοιχείο, με μια vintage αισθητική, όπως εκφράζεται από το φινίρισμα που θυμίζει επένδυση ξύλου και τους κατακόρυφα τοποθετημένους φυσικούς διακόπτες στο πάνω μέρος του ταμπλό. Το τελευταίο επίσης διακρίνεται για την ποιότητα των υλικών του, με αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του και στιβαρή συναρμογή, στοιχεία που εκπλήσσουν θετικά για μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Εμπειρία home cinema
Επιστρέφοντας στο ταμπλό, κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι δύο ενωμένες LCD οθόνες αφής 12,3`` η καθεμιά (οι γεννημένοι στα 80`s βλέπαμε σε 14άρα TV) του infotainment. Το περιεχόμενο μπορεί να εναλλάσσεται εύκολα στις δύο οθόνες, για μεγαλύτερη ευχρηστία και καθώς η ρύθμιση δύο οθονών επιτρέπει την απεικόνιση δύο εφαρμογών δίπλα-δίπλα, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να επιλέγουν ανεξάρτητα και να βλέπουν διαφορετικές εφαρμογές. Ζωντανή η εικόνα και οι χρωματισμοί, ωστόσο το πολλών δυνατοτήτων software απαιτεί αρκετό χρόνο για εξοικείωση. Στη συνέχεια των κεντρικών οθονών προς την πλευρά του οδηγού βρίσκεται ο TFT ψηφιακός πίνακας οργάνων 8,8``, ενώ στις δύο άκρες του ταμπλό θα συναντήσουμε από μία οθόνη 6 ιντσών που προβάλει την εικόνα από τις πλαϊνές κάμερες-καθρέπτες. Η συγκεκριμένη διάταξη μάλιστα βοηθά τον οδηγό να μην αποσπάται, στρέφοντας το βλέμμα του.
Αξίζει να κάνουμε μια αναφορά στην ποιότητα της εικόνας, με τις κάμερες να είναι ευκρινέστατες ακόμα και στο σκοτάδι και χωρίς παραμόρφωση ή καθυστέρηση, χάρη στον γρήγορο ρυθμό ανανέωσης της εικόνας. Στην έκδοση advance υπάρχει και μια έκτη οθόνη, αντί του κεντρικού καθρέπτη, όπου αντίστοιχα προβάλλει την εικόνα της πίσω κάμερας, ενώ σε όλα αυτά προσθέστε και το εξελιγμένο ηχοσύστημα της έκδοσης με ισχύ 376 W και subwoofer.
Τεχνολογία: «OK Honda», το e είναι tech-freak
Περνώντας στο κομμάτι της συνδεσιμότητας, το infotainment προσφέρει mirroring για το smartphone σας, μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, με τον κάθε επιβάτη να έχει και από μία θυρά USB στη διάθεση του. Όταν το όχημα είναι σταθμευμένο – ή φορτίζεται – οι επιβάτες μπορούν επίσης να παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο.
Από εκεί και πέρα, η πρόσβαση σε συνδεδεμένες υπηρεσίες και εφαρμογές μπορεί να γίνεται επίσης με φωνητικές εντολές μέσω του Honda Personal Assistant, λέγοντας «OK Honda». Πρόκειται για μια υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (AI) που μπορεί να πραγματοποιήσει μια φυσική συνομιλία μαζί σας, χρησιμοποιώντας κατανόηση βάσει περιεχομένου (contextual understanding) για να μάθει πώς να σας προσφέρει σχετικές συστάσεις και να σας δίνει πρόσβαση σε μία σειρά online υπηρεσιών.
Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να παραμείνουν συνδεδεμένοι στο όχημά τους εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής My Honda +. Η εφαρμογή μεταξύ άλλων σας επιτρέπει να προγραμματίζετε τους χρόνους φόρτισης, να κλείνετε τα παράθυρα του αυτοκινήτου ή να προθερμαίνετε το εσωτερικό. Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιείτε το smartphone σας ως ψηφιακό κλειδί για να κλειδώνετε, να ξεκλειδώνετε, ακόμα και να εκκινείτε το αυτοκίνητο.
Χώροι: Ευρύχωρο για μίνι, με περιορισμένο πορτ-μπαγκάζ
Στο πεδίο των χώρων, οι πίσω καθήμενοι διαθέτουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους, για τα δεδομένα της κατηγορίας με 95 χλστ. απόσταση από το μπροστινό κάθισμα, νούμερο οριακά μικρότερο από του i10 και 31 χλστ. αέρα για το κεφάλι τους. Συγχρόνως το Honda e διαθέτει ένα από τα φαρδύτερα πίσω καθίσματα στην κλάση του με τα 1.295 χλστ. πλάτους. Σε συνδυασμό με την απουσία κεντρικού τούνελ, επιτρέπουν τη φιλοξενία ενηλίκων και ενός παιδιού χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις.
Από την άλλη, η κίνηση στους πίσω τροχούς και η τοποθέτηση εκεί του κινητήρα περιορίζει το χώρο αποσκευών στα 171 λίτρα. Ωστόσο το πίσω κάθισμα αναδιπλώνεται με τη χωρητικότητα να φτάνει τα 571 λτ., ενώ στα αξεσουάρ του μοντέλου υπάρχει βάση μεταφοράς ποδηλάτου.
Πανάκριβο, περιορισμένη αυτονομία, και με τόσες οθόνες στο εσωτερικά είναι συνταγή για απόσπαση τις προσοχής του οδηγού (και εάν αναλογιστούμε ότι είναι μόνο για την πόλη) τα ατυχήματα είναι σίγουρα με μαθηματική ακρίβεια!!!!!!!!
Ευτυχώς φίλε tasos βρίσκεται και κανένας σαν εσένα και γελάμε λίγο!! Ειδικά στο σχεδιασμό πολύ μπροστά η honda από την Peugeot !! Ξεκίνησαν τις αντιγραφές ήδη οι Γάλλοι χαχαα !!!
Πανάκριβο με ελάχιστη αυτονομία
Να ήταν με βενζίνη και στη μισή τιμή θα είχε ελπίδες πώλησης
Πανάκριβο, περιορισμένη αυτονομία, και με τόσες οθόνες στο εσωτερικά είναι συνταγή για απόσπαση τις προσοχής του οδηγού (και εάν αναλογιστούμε ότι είναι μόνο για την πόλη) τα ατυχήματα είναι σίγουρα με μαθηματική ακρίβεια!!!!!!!!
Ευτυχώς φίλε tasos βρίσκεται και κανένας σαν εσένα και γελάμε λίγο!! Ειδικά στο σχεδιασμό πολύ μπροστά η honda από την Peugeot !! Ξεκίνησαν τις αντιγραφές ήδη οι Γάλλοι χαχαα !!!
Ωραίο εξωτερικά, σαν δωμάτιο των Security μέσα, αλλά 40000 για... αυτοκίνητο πόλης;!!!
Επιτέλους ένα πανέμορφο ηλεκτρικό θα πάει πιστεύω πολύ καλά σε πωλήσεις,τί Peugeot και Corsa αυτό είναι το κάτι άλλο.