Tο i10 διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, ενώ η πρόσφυση στέκεται σε υψηλά επίπεδα διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tο i10 διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, ενώ η πρόσφυση στέκεται σε υψηλά επίπεδα διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας.

Στο δρόμο: Μια κατηγορία πάνω

122.802 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2020)

Το i10 και σε αυτή την έκδοση καταφέρνει να ξεπεράσει τα όρια της μίνι κατηγορίας, διαμορφώνοντας ένα πολύ ολοκληρωμένο προφίλ, που συναγωνίζεται αυτοκίνητα μεγαλύτερης κλάσης. Ως μίνι είναι δεδομένα ευκολοδήγητο και ευέλικτο, με ακτίνα στροφής 5 μ., ενώ παράλληλα προσφέρει καλή περιφερειακή ορατότητα. Δεν θα διαταράξει την ηρεμία των επιβατών, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει έντονες αναπηδήσεις του πίσω άξονα και να απορροφά σχετικά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες. Επιπλέον το κορεάτικο μοντέλο διαθέτει στιβαρό πάτημα και είναι αρκετά ευθύβολο στις ευθείες, διευρύνοντας έτσι τα αστικά όρια της κατηγορίας (ειδικά στην έκδοση των 84 ίππων), ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα, όπως και το αίσθημα της ασφάλειας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto