Κάτω από το καπό των δύο εκδόσεων κρύβεται ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης T-GDI ισχύος 100 ίππων.

Κινητήρας: Με 100 ίππους σε λιγότερα από 1.000 κιλά…

42.137 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2018)

Ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος T-GDI κινητήρας που συναντάμε και στις δύο αυτές ξεχωριστές εκδόσεις του Picanto, αποδίδει 100 ίππους και όπως είναι λογικό χαρίζει πολύ καλές τιμές επιδόσεων στο μίνι και ελαφρύ αυτοκίνητο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και 60-100 και 80-120 σε 8,2 και 13,1 δλ. αντίστοιχα).
 
Ως τρικύλινδρος παρουσιάζει μόνον μια ελαφρά τραχύτητα στην λειτουργία του στις χαμηλές στροφές, όμως είναι ιδιαίτερα ελαστικός από εκεί και ζωντανός σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με 5τάχυτο αραιής κλιμάκωσης κιβώτιο το οποίο «κρατά» την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα (6,4 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FALKEN VS PIRELLI
ΜΟΤΟ