8 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

50.765 Επισκέψεις στο άρθρο (30/8/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις: Περισσότερη ροπή και βελτιωμένη κατανάλωση

Η ουσία στο ανανεωμένο Kia Rio βρίσκεται στο 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο, που κινεί την κορυφαία έκδοση του Kia Rio με τα 120 άλογα και το στάνταρ 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7-DCT.

Η ουσία στο ανανεωμένο Kia Rio βρίσκεται στο 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο, που κινεί την κορυφαία έκδοση του Kia Rio με τα 120 άλογα και το στάνταρ 7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7-DCT.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

To πακέτο «EcoDynamics+», όπως το ονομάζει η Kia, συνδυάζει τον 3κύλινδρο, με τεχνολογία μεταβαλλόμενης διάρκειας βαλβίδων, βενζινοκινητήρα 1,0 T-GDi με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του χώρου αποσκευών και μια μίζα-δυναμό. Η συνδυαστική ισχύς παραμένει στα 120 άλογα, αλλά η ροπή αυξήθηκε κατά 16% φτάνοντας τα 200 Nm, που όμως αποδίδονται πλέον σε λίγο υψηλότερες στροφές (2.000-3.500 σ.α.λ.). Στην πράξη το σύνολο έχει τονίσει τη ζωντάνια του, όπως δείχνουν οι κατάτι πιο ζωηρές ρεπρίζ, ενώ ο εξηλεκτρισμός έχει βελτιώσει την λειτουργία, αλλά κυρίως τη μέση κατανάλωση που μειώθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα με συνεχή χρήση της λειτουργίας ECO και στρωτή οδήγηση μπορεί να πέσει και στα 7,0 λτ./100 χλμ. Αν και το 7άρι διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο κάποιες φορές δείχνει κάπως νευρικό στο ξεκίνημα και κάπως νωθρό στο kickdown όταν οδηγείς για ώρα χαλαρά, τελικά ικανοποιεί και μάλιστα ειδικά μέσα στην πόλη, όπου απαλλάσσει από το άγχος της εναλλαγής σχέσεων. Με το σπορ πρόγραμμα αφήνει τον κινητήρα να φτάνει αρκετά ψηλά πριν αλλάξει σχέση, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων αλλαγών, μόνο όμως από τον λεβιέ μιας και δεν υπάρχουν paddles στο τιμόνι, τα οποία θα θέλαμε.
 
Στο δρόμο: Παραμένει «κεφάτο»
Ο οδηγικός χαρακτήρας του Rio δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης και τον δυναμισμό, όπως ορίζεται από τη σφιχτή του ανάρτηση και την ουδετερότητα σε συνθήκες οριακές (από τη βασική έκδοση υπάρχει στάνταρ ηλεκτρονική κατανομή πέδησης, αλλά και ροπής στις στροφές) , αλλά και τη δυνατότητα για παιχνιδίσματα. Πλαίσιο, ανάρτηση και κινητήρας συνεργάζονται πολύ καλά ολοκληρώνοντας τη θετική εντύπωση.  Αν μάλιστα και το τιμόνι έδινε ακόμα καλύτερη πληροφόρηση και είχε paddles για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα, το κορυφαίο Rio θα ήταν σίγουρα ανάμεσα στα πιο fun to drive μοντέλα της κλάσης του. Από την άλλη βέβαια, το «τίμημα» της σφιχτής ανάρτησης και των 17 ιντσών τροχών του μοντέλου δοκιμής, είναι κάποιες κακοτεχνίες του δρόμου να γίνονται αντιληπτές με θόρυβο στην καμπίνα. Μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο και το αυτόματο κιβώτιο κάνει τη δουλειά για κορυφαία ευκολία χρήσης. Τέλος, αξίζει και πάλι μια αναφορά στα φρένα (με δίσκους και στους πίσω τροχούς) που χρειάστηκαν μόλις 36,4 μ. για να σταματήσουν το Rio από τα 100 χλμ./ώρα.
 
Η γνώμη μας
Το ανανεωμένο και εξηλεκτρισμένο Kia Rio με τον 1.000άρη κινητήρα 120 ίππων, έρχεται για να τονίσει περισσότερο τα σπορτίφ στοιχεία του. Η τιμή του με δεδομένο το στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και την πληρότητα εξοπλισμού βρίσκεται εντός των πλαισίων της αγοράς, ενώ πολύ σημαντικό ατού είναι η 7ετής εγγύηση.

+ Φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτίωση κατανάλωσης, οδική συμπεριφορά, φρένα, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, 7ετής εγγύηση
- Σκληρά πλαστικά, αίσθηση τιμονιού, απουσία paddles στο τιμόνι

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto