• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Λίγο μουντό το εσωτερικό, όμως σπάει με τις GT-Line πινελιές. Κατά τα άλλα η εργονομία είναι απροβλημάτιστη και η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή καλή.

Τα μόνα σημεία στα οποία φαίνεται ότι πρόκειται για υβριδικό είναι οι 2 «οθονιές» στον πίνακα οργάνων και στην άδεια κυκλοφορίας.

Θα θέλαμε μια λίγο μεγαλύτερη οθόνη και λιγότερα κουμπιά στη κεντρική κονσόλα.

Εξαιτίας της μικρής μπαταρίας το πόρτ-μπαγκάζ έχει περιοριστεί στα 439 λίτρα, νούμερο όμως που ανταποκρίνεται στα δεδομένα της κατηγορίας.

Incognito μεν, αλλά με Hybrid τιμή

Διαβάστηκε από 54307 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2019
 

Όσο και να παρατηρείς εξωτερικά το Sportage της δοκιμής, πουθενά δεν υπάρχει ένα σημάδι που να φανερώνει πως πρόκειται για το mild-hybrid των 48 Volt. Όχι βέβαια ότι αυτό μας «πειράζει» κιόλας, γιατί το SUV της Kia είναι ένα μοντέλο που μας κάνει κλικ εμφανισιακά. Ειδικά μάλιστα στην έκδοση GT-Line που βλέπετε εδώ, η οποία φέρει μάσκα με λεπτομέρειες χρωμίου, προβολείς ομίχλης LED τύπου ICE-cube, πίσω φώτα LED, διπλή απόληξη εξάτμισης, ζάντες 19 ιντσών, αλλά και σπορ πινελιές από σκούρο σατινέ χρώμιο. Ομοίως και στο εσωτερικό, πάλι δεν υπάρχει κάτι που να λέει πως είναι το hybrid εκτός από τις δύο «οθονιές» στον πίνακα οργάνων, όμως και πάλι οι πινελιές της έκδοσης GT-Line (μαύρη οροφή, δερμάτινα καθίσματα, 3άκτινο τιμόνι ή αλουμινένια πεντάλ) δίνουν το κάτι παραπάνω, καθώς κατά τα άλλα η καμπίνα σε κερδίζει με την εργονομία, την ποιότητα κατασκευής και τη σχεδίαση.

Έτσι, στην πράξη το μόνο σημείο από το οποίο ανακαλύπτεις πως το Sportage της δοκιμής μας είναι υβριδικό, είναι ο τιμοκατάλογος και η άδεια κυκλοφορίας του. Εμάς, βέβαια, μας κάνει και με το παραπάνω αυτό, γιατί λόγω του τρόπου φορολόγησης των υβριδικών στην ελληνική αγορά, το ακριβότερο σε κόστος υβριδικό των 48 Volt έρχεται σε καλύτερη τιμή από το απλό diesel! 

Για την ακρίβεια από 24.990 ευρώ κοστίζει στην εξοπλιστική έκδοση Upgrade, ενώ στην αντίστοιχη με τον 1,6 D των 136 PS κοστίζει 25.790 ευρώ… Η έκδοση GT-Line της δοκιμής κάνει μεγάλο σκαλοπάτι, κοστίζει 4.000 ευρώ επιπλέον (28.990 ευρώ), όμως πέρα από τις εμφανισιακές πινελιές παίρνεις αρκετό εξοπλισμό ασφάλειας (ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής, αυτόματη ενεργοποίηση φώτων, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας) και κάποια εξοπλιστικά στοιχεία άνεσης. Η γνώμη μας; Το σκαλοπάτι είναι μεγάλο, όμως η τιμή των 28.990 ευρώ είναι καλή για όσα παίρνεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια