• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Καλή ποιότητα κύλισης και ουδέτερη οδική συμπεριφορά με μικρή υποστροφή που διορθώνεται εύκολα επιδεικνύει το Kia Sportage.

Μικρό το boost σε επιδόσεις και κατανάλωση

Διαβάστηκε από 54111 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/7/2019
 

Στην πράξη το εν λόγω σύστημα της κορεατικής φίρμας δεν έχει τη δυνατότητα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το μοντέλο (σ.σ. είναι mild-hybrid και όχι hybrid), όμως καταφέρνει να δώσει ένα πολύ μικρό boost σε επιδόσεις και κατανάλωση. Για παράδειγμα το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται 0,1 δλ. νωρίτερα σε σχέση με πριν ενώ ελάχιστα καλύτερες είναι οι ρεπρίζ και η κατανάλωση (βλ. αναλυτικά πίνακα με τεχνικά χαρακτηριστικά). Βέβαια, κατά τα ψέματα, η ουσία δεν έχει να κάνει με το πόσο καλύτερος είναι σε σχέση πριν, αλλά με το πόσο καλό είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Και εδώ έχουμε να σημειώσουμε πως πρόκειται για ένα μεστό κινητήριο σύνολο, με δύναμη από χαμηλά, σβελτάδα για 1.600 κυβικά και χαμηλή κατανάλωση (7,0 λτ./100 χλμ.). Επομένως το πρόσημο είναι θετικό…

Sportage στο δρόμο
Όπως η εξωτερική εμφάνιση δεν είχε αλλάξει, έτσι και η οδική συμπεριφορά του Sportage της δοκιμής δεν διέφερε από το Sportage που έχουμε ξαναδοκιμάσει στο παρελθόν. Με λίγα λόγια, το Sportage επιδεικνύει ένα ασφαλές οδηγικό προφίλ με την έκδοση GT Line να προάγει οδηγικά έναν πιο σπορ χαρακτήρα. Είναι στιβαρό και σταθερό στο δρόμο, η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή αλλά αποσβένει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες παρά τον συνδυασμό της με 19 ιντσών ζάντες, ενώ παράλληλα δεν διαταράσσει σημαντικά την καλή ποιότητα κύλισης του μοντέλου παρά τον όποιο θόρυβο κύλισης. Το σύστημα διεύθυνσης αν και σχετικά ελαφρύ προσφέρει καλή πληροφόρηση και είναι αρκούντως άμεσο, ενώ παρά τα 172 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος, οι εκτός δρόμου αναζητήσεις περιορίζονται από τον συνδυασμό ανάρτησης και ζαντών σε αυτή την έκδοση, που απαιτούν πιο «βατά» μονοπάτια…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια