Δοκιμή: Mazda MX-5 Skyactiv-G με 184 άλογα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Mazda MX-5 Skyactiv-G με 184 άλογα

30.580 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2022)

Παιχνιδιάρικο το «βασικό» Mazda MX-5 των 132 PS, αλλά με τα 184 άλογα και το μπλοκέ διαφορικό της 2λιτρης έκδοσης που δοκιμάζουμε γίνεται άκρως συναρπαστικό!

Για χαμόγελα μέχρι τα αυτιά

Εδώ και 33 χρόνια το Mazda MX-5, εκτός από το best seller ανοιχτό διθέσιο (roadster) όλων των εποχών, κατάφερε να γίνει συνώνυμο με τη σχετικά προσιτή οδηγική ευχαρίστηση. Σήμερα βρίσκεται στην 4η γενιά του συνεχίζοντας, καλύτερα ίσως από ποτέ, να παίζει το ρόλο της παιχνιδομηχανής όπως διαπιστώσαμε από τη δοκιμή της «βασικής» έκδοσης με τον ατμοσφαιρικό 1,8 λτ. κινητήρα των 122 ίππων.

Στα χέρια μας όμως έπεσε η φρεσκαρισμένη έκδοση της τέταρτης γενιάς και μάλιστα στην καλή έκδοση με τον 2λιτρο Skyactiv-G κινητήρα των 184 ίππων και το στάνταρ μπλοκέ πίσω διαφορικά. Οπτικά τίποτα δε δείχνει τη δύναμη πυρός που κρύβεται κάτω από το μπροστινό καπό. Το MX-5 όμως προκαλεί όπως και να έχει με το, λίγο κάτω από 4 μέτρα, αμάξωμα να ενσωματώνει άριστα τη μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα Kodo της Mazda και να τη συνδυάζει αρμονικά με τα LED φώτα, τους τονισμένους θόλους, τις υπέροχες ακτινωτές ζάντες και τις αναλογίες ενός γνήσιου roadster.


Απόλυτα οδηγοκεντρική η, αρίστης ποιότητας και κορυφαίας συναρμογής, καμπίνα του Mazda MX-5.

Απόλυτα οδηγοκεντρική η, αρίστης ποιότητας και κορυφαίας συναρμογής, καμπίνα του Mazda MX-5.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Και πόσο κοστίζει;

Και από λεφτά; Εντάξει σε σχέση με τη βασική έκδοση των 132 ίππων η διαφορά είναι σχεδόν +10 χιλιάρικα. Αν όμως συγκρίνουμε την Takumi πλούσια βασική έκδοση της έκδοσης με τα 184 άλογα με την αντίστοιχη των 132 ίππων η διαφορά είναι μόνο 1.600 ευρώ (1.557 για την ακρίβεια). Βέβαια υπάρχουν και τα φορολογικά βάρη που συνοδεύουν την αμαρτία να έχει κανείς 2λιτρο αυτοκίνητο στο Ελλαδιστάν. Με 2.674 ευρώ παραπάνω παίρνεις την RF έκδοση με την μεταλλική οροφή και την targa διαμόρφωση. Για να πω την αμαρτία μου όμως τίποτα από όλα αυτά δε με απασχόλησε, όταν σε μια γλιστερή αριστερή στροφή κουμπωμένος στην επική θέση οδήγησης και νιώθοντας το αμάξωμα να με τυλίγει, κατέβασα από 4η σε 3η και βύθισα το γκάζι απολαμβάνοντας μια θεαματική πλαγιολίσθηση. Το «καλό» MX-5 δεν αστειεύεται γιατί έχει γκάζι!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Πώς λειτουργεί τo υβριδικό σύστημα του Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel