Δεν είναι τόσο σύνηθες να βλέπεις ένα αμάξι της κατηγορίας, του βάρους και του όγκου της Χ5 να στρίβει με αυτό τον τρόπο. ¶σχετα με το ότι αντιτίθεται στον χαρακτήρα της, το σημαντικό είναι ότι μπορεί
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν είναι τόσο σύνηθες να βλέπεις ένα αμάξι της κατηγορίας, του βάρους και του όγκου της Χ5 να στρίβει με αυτό τον τρόπο. ¶σχετα με το ότι αντιτίθεται στον χαρακτήρα της, το σημαντικό είναι ότι μπορεί και το κάνει, και το κάνει εύκολα…

Οδική συμπεριφορά: Δυναμική & ευέλικτη

28.661 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2019)

Αφού ξεπεράσεις το πρώτο σοκ, έρχεται η ώρα που βρίσκεσαι αντιμέτωπος με αυτό που η BMW χαρακτηρίζει δυναμική οδική συμπεριφορά γενικότερα και που προσφέρει και σε αυτή την κατηγορία. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα και στην ρύθμιση Comfort του Driving Experience Control συστήματος παραμετροποίησης, είναι εμφανής η σταθερότητα του αμαξώματος και αν και υπάρχει μια τάση να ακολουθεί τις ανωμαλίες, στην πράξη καμία δεν περνάει στο εσωτερικό. Η Χ5 της δοκιμής μας εφοδιαζόταν με την προαιρετική αερανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, τετραδιεύθυνση και το πακέτο off-road με αποτέλεσμα να ανεβάζουν σημαντικά το κόστος αλλά και την οδηγική ευχαρίστηση και τις δυνατότητές της. Η άνετη και με κορυφαία ποιότητα κύλισης X5 μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακά ευέλικτο και συμπαγές αυτοκίνητο  όταν οι ρυθμοί ανέβουν, κρύβοντας το αυξημένο βάρος της και προσφέροντας αντίστοιχα σπορ αίσθηση.

Σίγουρο πάτημα, απόλυτο έλεγχο και κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική αίσθηση προσφέρει η νέα BMW X5.

Σίγουρο πάτημα, απόλυτο έλεγχο και κορυφαία -για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική αίσθηση προσφέρει η νέα BMW X5.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Στην πράξη, η τετρακίνηση xDrive all wheel-drive «δίνει» πάντα περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς και το μπλοκέ διαφορικό αναλαμβάνει τα περαιτέρω. Αποτέλεσμα είναι στις περισσότερες καταστάσεις να συμπεριφέρεται αρχικά ως πισωκίνητη και εν συνεχεία να εμπλέκεται ο εμπρός άξονας για να την «βιδώσει» στο δρόμο. Στην Sport+ ρύθμιση του Driving Experience Control (σκληραίνει αισθητά την ανάρτηση) που ενδείκνυται για τέτοια χρήση, η Χ5 καθίσταται ιδιαίτερα γρήγορη και ασφαλής σε όλες τις συνθήκες παραμένοντας παράλληλα και πάλι εντυπωσιακά άνετη παρά τις 21 ιντσών ζάντες που φοράει.

Αυτές βέβαια αντίθετα δεν προορίζονται για εκτός δρόμου χρήση, με την Χ5 όμως να μπορεί να ανταπεξέλθει αρχικά με την απόσταση από το έδαφος των 214 χλστ. (ρυθμίζεται σε δύο στάδια κατά 80 χλστ.) και το πακέτο off-road που προσφέρει άλλα 4 προγράμματα οδήγησης (για άμμο, χιόνι, πέτρες και χώμα) ρυθμίζοντας ανάλογα την τετρακίνηση, την ανάρτηση, την απόκριση σε κινητήρα και κιβώτιο και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (DSC). Τα φρένα τέλος, συμπληρώνουν την οδική της συμπεριφορά, με 36 μ. να απαιτούνται για την ακινητοποίησή της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto