• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta στην έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, το οποίο προβάλλει μια ελαφρώς πιο ανεβασμένη διάθεση να κινηθεί σβέλτα λόγω της απόδοσης των 125 ίππων του και της διατήρησης της μέγιστης τιμής της ροπής του για 500 σ.α.λ. παραπάνω από το «100άρι».

Δοκιμή: Νέο Ford Fiesta με 125 PS

Διαβάστηκε από 60700 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/3/2019
 

Η ενδιάμεση, από πλευράς απόδοσης, έκδοση του 1.000αρη EcoBoost, αποτελεί τη χρυσή τομή στην γκάμα του νέου Fiesta αναδεικνύοντας τόσο τον fun to drive χαρακτήρα του, όσο και την οικονομία καυσίμου.

What is new
- 1,0λτ. turbo με 125 ίππους
- Διαθέσιμη στην έκδοση Titanium
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 16.820 ευρώ

Η γκάμα του νέου Fiesta έχει οργανωθεί τόσο σχολαστικά, ώστε κάθε του έκδοση να πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από εκεί που σταματά η προηγούμενη, τόσο από άποψη ισχύος όσο και εξοπλισμού. Ο 1.000άρης EcoBoost είναι ο κινητήρας που έχει αναλάβει να συνεργαστεί με το εξαιρετικό πλαίσιο και στήσιμο του αυτοκινήτου, προβάλλοντας αδιαπραγμάτευτα σε κάθε μια από τις τρεις αποδόσεις του, τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της κατασκευής. Στην έκδοση με τους 125 ίππους εμφανίζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το πρακτικό 5θυρο αμάξωμα και την πλούσια έκδοση Titanium (πλην των «ειδικών» ST-Line και Vignale), καθιστώντας αυτό το Fiesta το πιο ευχάριστο στην καθημερινότητα μοντέλο της γκάμας του.

Εμφάνιση: Συνδυασμός δύναμης και πολυτέλειας
Αισθητικά τίποτα δεν μαρτυρά την ενδιάμεση έκδοση του νέου Fiesta, με τον ΕcoBoost κινητήρα, η οποία βασίζεται στην πιο πλούσια από την mainstream γκάμα του μοντέλου, έκδοση Τitanium. Έτσι στο αποκλειστικά 5θυρο μοντέλο που διατίθεται, παραμένει κομψό με δυναμική υπόσταση στο σύνολό του, με κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασής του, την εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τα οποία αποτελούν και τις αναφορές στην πολυτέλεια, αισθητικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »