ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Boxy αισθητική, στιβαρό αλλά και λιτό εσωτερικό και πλούσιοι χώροι

 Σχολιάστε 
22.411 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2025)
Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Boxy αισθητική, στιβαρό αλλά και λιτό εσωτερικό και πλούσιοι χώροι
5 Φωτογραφίες »

Το νέο Opel Frontera προφανώς και δεν μοιάζει σε τίποτα με το Frontera της δεκαετίας του ΄90, αλλά ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδίαση της Opel. Οι διαστάσεις του, αλλά και ο «boxy» αισθητικός του χαρακτήρας γενικότερα, το παραπέμπουν στο ομόσταυλο νέο Citroen C3 Aircross, με τα δύο μοντέλα να έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Η Opel βέβαια έχει περάσει την αισθητική της ταυτότητα στο νέο της C-SUV, και αυτή εκφράζεται από την Opel Vizor εμπρόσθια μάσκα που λανσάρει το νέο λογότυπο «κεραυνό» της εταιρείας και την επονομαζόμενη «Bold & Pure» σχεδιαστική της φιλοσοφία.


Το εσωτερικό του συμβαδίζει με την αισθητική των μοντέλων της Opel. Είναι λιτό με έμφαση στην εργονομία ενώ εκτός από κάποια σημεία που δείχνουν «έκπτωση» σε ποιότητα και συναρμολόγηση, ικανοποιεί στο σύνολό του και ποιοτικά.
5 Φωτογραφίες »

Το εσωτερικό του συμβαδίζει με την αισθητική των μοντέλων της Opel. Είναι λιτό με έμφαση στην εργονομία ενώ εκτός από κάποια σημεία που δείχνουν «έκπτωση» σε ποιότητα και συναρμολόγηση, ικανοποιεί στο σύνολό του και ποιοτικά.

 
Ευχάριστο αν και λιτό αισθητικά είναι και το εσωτερικό του νέου Frontera που παραπέμπει στην αισθητική των υπόλοιπων μοντέλων της Opel, ακολουθώντας τη σχεδίαση καθαρών αλλά και έντονων σε ορισμένα σημεία γραμμών, με το σύνολο να είναι σύγχρονο χωρίς στοιχεία υπερβολής. Το εσωτερικό είναι στιβαρό και ικανοποιεί με την ποιότητά του συνολικά παρά τα σκληρά του πλαστικά, ωστόσο σε κάποια σημεία αυτά θα μπορούσαν να είναι καλύτερης ποιότητας και να έχουν καλύτερη συναρμολόγηση. Το φινίρισμα είναι καλό δεδομένης της τιμής κτήσης, ενώ το ταμπλό του Frontera έχει ελάχιστους φυσικούς διακόπτες που περιορίζονται στο πάνελ του κλιματισμού και αριστερά της κολώνας του οδηγού, με την εργονομία να είναι έτσι καλή. Η αισθητική των δύο ψηφιακών οθονών με διαγώνιο 10 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό είναι και αυτή φιλική και γνώριμη στο μάτι, αφού παραπέμπει στα υπόλοιπα μοντέλα της Opel στην λογική σχεδίασης «Pure Panel».
 
Ο οδηγός κάθεται ψηλά και η θέση οδήγησης είναι τυπική SUV μοντέλου, ενώ τα καθίσματα είναι άνετα αν και σχετικά στενά. Το Frontera όπως είπαμε ανήκει πλέον ουσιαστικά στα μικρομεσαία οικογενειακά SUV και είναι έτσι σημαντικά πιο ευρύχωρο από το Opel Crossland που αντικαθιστά. Και αυτό δεν φαίνεται τόσο στο εσωτερικό πλάτος το οποίο είναι  μόλις κατά 2,5 εκ. μεγαλύτερο, όσο από τους χώρους πίσω από τα εμπρός καθίσματα, με τις μετρήσεις μας να επιβεβαιώνουν πως το μακρύτερο κατά 6,6 εκ. μεταξόνιο έχει ωφελήσει τόσο στο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια των πίσω, όσο και στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών ο οποίος προσφέρει ωφέλιμα 460 λτ. για φόρτωση.

Σελίδα 1Δοκιμή: Νέο Opel Frontera Hybrid 1,2 Turbo 145 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Boxy αισθητική, στιβαρό αλλά και λιτό εσωτερικό και πλούσιοι χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένο σύνολο με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ισορροπημένο στο δρόμο αλλά όχι αρκετά ραφιναρισμένο…
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Hyundai
COOPER VS LEAO