Το νέο Opel Frontera είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε εκδόσεις με ήπια υβριδική τεχνολογία, κάτι που συνεπάγεται και συνδυασμό αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Η πιο ισχυρή έκδοση στην γκάμα του και αυτή που δοκιμάζουμε είναι αυτή των 145 ίππων, μια πρόταση που έχουμε δει αρκετές φορές και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis.
Το σύνολο χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο 1.200 κυβικών τούρμπο κινητήρα και 48βολτο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και μπαταρία 0,83 kWh (σ.σ. ωφέλιμη 0,43 kWh) και στην πράξη διακρίνεται για τον πολιτισμένο του χαρακτήρα αφού είναι από τις καλές εφαρμογές του είδους προσφέροντας διευρυμένη -για ήπια υβριδικό -ηλεκτρική λειτουργία- σε αστικό περιβάλλον. Οι επιδόσεις είναι μέτριες από στάση (σ.σ. 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ), αλλά καλύτερες στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (με 5,3 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 6,9 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα), ενώ η μέση κατανάλωση είναι χαμηλή, με 6,4 λτ./100 χλμ..