• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η υβριδική Corolla στην έκδοση με τον 2λιτρο κινητήρα των 180 ίππων, συνδυάζει εξαιρετικά τις επιδόσεις με την οικονομία.

    Κινητήρας: Υβριδικό 180 ίππων & κιβώτιο e-CVT

    Διαβάστηκε από 38051 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2019
     

    Η κορυφαία έκδοση της Corolla εφοδιάζεται με τον νέο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 180 ίππους και στα 190 Nm ροπής. Αντίθετα με την υβριδική έκδοση των 1,8 λίτρων, αυτή διαθέτει ισχυρότερους κινητήρες και μεγαλύτερες μπαταρίες, ενώ αυτές είναι νικελίου-υδριδίου-μετάλλου αντί ιόντων λιθίου της 1,8 λτ. έκδοσης. Παράλληλα, αυτός διαθέτει ένα πιο αποδοτικό αυτόνομο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και τέλος, διαθέτει το αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στην πράξη το σύνολο εντυπωσιάζει με τα λειτουργικά του χαρακτηριστικά ενώ είναι ικανό να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα της Corolla προσδίδοντάς του αρκετή ζωντάνια που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης.

    Κατά την εκκίνηση τίθεται σε λειτουργία ο ηλεκτροκινητήρας και με αυτόν μπορεί να κινηθεί κανείς για μικρή απόσταση με ταχύτητες έως 115 χλμ./ώρα. Ο βενζινοκινητήρας επεμβαίνει όταν οι απαιτήσεις για επιτάχυνση αυξηθούν, ενώ κατά την αδράνεια και κατά το φρενάρισμα αυτός φορτίζει τις μπαταρίες του συστήματος.

    Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η πραγματική μέση κατανάλωση να ανέρχεται στα 7,1 λτ./100 χλμ., ενώ το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως σε αστικές συνθήκες όπου το υβριδικό σύστημα έχει και μεγαλύτερο ρόλο, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 λτ./100 χλμ..Τέλος, η τελική περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα και το κιβώτιο αν και σαφώς καλύτερο από το απλό e-CVT ωστόσο και πάλι δεν μπορεί να ανταποκριθεί πλήρως σε σπορ αναζητήσεις.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ