Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 1,3 MJT diesel με 95 άλογα
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Fiat 500 1,3 MJT diesel με 95 άλογα

8.972 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2021)

Το Fiat 500 αποτελεί μια δημοφιλής επιλογή για αυτούς που ψάχνουν ένα μίνι αυτοκίνητο πόλης με μοτέρ που δεν «καίει» τίποτα. Εσύ τι λες; Aξίζει να δώσει κάποιος 8,5+ χιλιάρικα για ένα καλοδιατηρημένο 500ράκι;

Αξίζει να πάρεις τώρα ένα μεταχειρισμένο Fiat 500 diesel με 95 άλογα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το 500ράκι ήταν το μοντέλο που αναγέννησε τη Fiat στη σύγχρονη εποχή της. Ο Sergio Marcione έπαιξε και κέρδισε, όταν αποφάσισε ότι, η νοσταλγική εικόνα του Fiat 500 θα «χτυπούσε» κατευθείαν στην καρδιά των απανταχού φίλων της μάρκας κερδίζοντας και άλλους. Φυσικά, η επιτυχία του μοντέλου δεν κρύβεται μόνο στην εμφάνιση αλλά και στο ότι συμβαδίζει με τις σύγχρονες ανάγκες της εποχής μας, όπως είναι για παράδειγμα η οικονομικές μετακινήσεις, η trendy σχεδίαση και το μικρό μήκος ώστε να μπορεί να παρκάρει οπουδήποτε. Πάμε να το γνωρίσουμε καλύτερα στην έκδοση με τον 1,3 MTJ πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων.

Σχεδίαση: Γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο 

Κακά τα ψέματα, το Fiat 500 γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο χάρη στην ξεχωριστή του σχεδιαστική γλώσσα που έχει μείνει ίδια στο πέρασμα των ετών αλλά διαφοροποιείται με περιορισμένες αισθητικές επεμβάσεις ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο και την έκδοση.

Εσωτερικό: Πιο ευρύχωρο από ότι περιμένεις

Η καμπίνα του Fiat 500 είναι ρετρό αλλά σύγχρονη χάρη στην παρουσία του πίνακα οργάνων και της ενσωματωμένης στο ταμπλό κεντρικής οθόνης. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής του, ενώ αντίστοιχα υψηλό είναι το επίπεδο συναρμολόγησης και το φινίρισμα. Η θέση οδήγησης είναι ψηλά τοποθετημένη και το στενό κάθισμα περιορίζει την άνεση, κάτι που ενισχύεται και από τα υπερβολικά σκληρά προσκέφαλα. Επιπλέον, η ορατότητα είναι περιορισμένη και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά στο εμπρός μέρος, με τον μεγάλο και πολύ κοντά στον οδηγό κεντρικό καθρέφτη να προβληματίζει. Οι χώροι είναι καλοί για τους εμπρός επιβάτες, με τους πίσω να χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις αφού άλλωστε κάτι τέτοιο ορίζει η κατηγορία διαστάσεων του Fiat 500. Ο χώρος αποσκευών με τη σειρά του εξυπηρετεί στην μεταφορά των αναγκαίων, με όγκο 185 λίτρα, όμως διαθέτει σχετικά μεγάλο άνοιγμα.

Κινητήρας: Ιδανικός για το 500ράκι!

Ο κινητήρας MultiJet των 1,3 λίτρων είναι προδιαγραφών Euro 6 και αποδίδει 95 ίππους και 200 Nm ροπής, με την πραγματική κατανάλωση να φτάνει τα 5 λτ./100χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 89 γρ. CO2/χλμ., πράγμα που σημαίνει πως μπορεί να κινηθεί ελεύθερα στον Δακτύλιο. Ο κινητήρας αυτός ταιριάζει γάντι στο μίνι Fiat 500, επιδεικνύοντας πολύ καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά από χαμηλά με επάρκεια δύναμης και ροπής σε όλο το διαθέσιμο φάσμα περιστροφής του, με αποτέλεσμα να κινεί σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα. Πολύ καλός είναι ο τρόπος που κρατάει χιλιόμετρα στην εθνική, ενώ ο οδηγός θα μείνει ευχαριστημένος από τα επίπεδα θορύβου μέσα στην καμπίνα όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.  Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
skoda