Η έκδοση urban shadow βασίζεται στη γραμμή passion και έχει στοιχεία που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του smart μέσα-έξω.

Με κύκλο στροφής – ρεκόρ 6,95 μ. από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, το smart προσφέρει κορυφαία ευελιξία στην καθημερινή κίνηση και στο παρκάρισμα.

Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας του smart αποδίδει 71 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή του φθάνει τα 91 Nm στις 2.850 σ.α.λ.

Νεανικό, ευχάριστο και αρκετά πρακτικό είναι το εσωτερικό του smart fortwo, που διαθέτει και άκρως ποιοτικά στάνταρ.

Είναι ευκολοδήγητο, με υπερβολικά μικρές διαστάσεις και αποκλειστικά διθέσιο.

Δοκιμή: smart fortwo

15.457 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2019)

Αυτή η πόλη μου ανήκει!: Η νέα, συλλεκτική έκδοση urban shadow του smart αποτελεί τον κυρίαρχο της πόλης, λόγω των compact διαστάσεών του, αλλά και της τονισμένης του εμφάνισης.

Για να αποχαιρετήσει την εποχή της συμβατικής βενζινοκίνησης, η smart λανσάρει την ειδική έκδοση urban shadow, η οποία συνδυάζει τα δύο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της μάρκας: την απόλυτη ευελιξία με τον δυναμικό χαρακτήρα. Εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων twinamic και τον 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό 999 κ.εκ. απόδοσης 71 ίππων.

Από 17.302 ευρώ με 3 χρόνια δωρεάν service
Η έκδοση urban shadow προσφέρεται με διαφορετικά επίπεδα έξτρα εξοπλισμού και κατά συνέπεια διαφορετικές τιμές, τις οποίες ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει από το διαθέσιμο απόθεμα οχημάτων, ξεκινώντας από τα 17.302,28 ευρώ. Σε αυτή την τιμή παρέχεται δωρεάν και το συμβόλαιο συντήρησης compact διάρκειας 3 ετών ή 60.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο), για την τακτική συντήρηση του οχήματος (ανταλλακτικά και εργασίες).

Με πιο δυναμική εμφάνιση
Η έκδοση urban shadow βασίζεται στη γραμμή passion και έχει στοιχεία που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του smart τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.  Πιο συγκεκριμένα διαθέτει μπροστινή αεροτομή και πίσω διαχύτη BRABUS, μαύρες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σπορ ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 10 χλστ., τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι με paddles για την αλλαγή ταχυτήτων και σπορ πεντάλ.

Οικονομικός κινητήρας, άνεση λόγω κιβωτίου
Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας του smart αποδίδει 71 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή του φθάνει τα 91 Nm στις 2.850 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη γραμμική, με καλό τράβηγμα από χαμηλά, αλλά με εξαιρετική οικονομία κίνησης και επιδόσεις ικανοποιητικές για αυτοκίνητο πόλης. Συνδυάζεται δε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το οποίο αλλάζει ομαλά, αλλά όχι γρήγορα τις σχέσεις, ενώ παράλληλα διαθέτει και λειτουργία “S” για να αλλάζει πιο ψηλά τις σχέσεις.

Ευέλικτο και σταθερό
Το smart στην πόλη ποτέ δεν είχε αντίπαλο. Με κύκλο στροφής – ρεκόρ (6,95 μ. από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο, 7,30 μ. από τοίχο σε τοίχο), προσφέρει κορυφαία ευελιξία στην καθημερινή κίνηση και στο παρκάρισμα. Η πιο σπορ ανάρτηση έχει καταφέρει να κάνει ακόμα πιο σταθερό και προβλέψιμο το smart καθώς και σχετικά άνετο στο μέτρο που μπορεί λόγω του πολύ μικρού μεταξονίου του.  

Η άποψή μας
Το smart είναι μοντέλο one of a kind. Δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην αγορά. Είναι ευκολοδήγητο, έχει διαστάσεις υπερβολικά μικρές, ωστόσο είναι αποκλειστικά διθέσιο. Η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου δίνει έξτρα ευκολία, με τη συγκεκριμένη έκδοση να έχει ένα πιο σπορ χαρακτήρα. 

Mercedes
test center