Εγκαίνια για το νέο Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων της Audi!
1.303 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2023)
Η Audi άνοιξε νέο κέντρο δοκιμών πρόσκρουσης αξίας περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ, όπου περισσότερα από 60 ανδρείκελα θα χρησιμοποιούνται στις δοκιμές του νέου Κέντρου Ασφάλειας Οχημάτων.
Κόστισε 100 εκατομμύρια ευρώ
Η Audi άνοιξε το νέο της Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων στο τεχνολογικό της πάρκο στο Ingolstadt της Γερμανίας. Η εγκατάσταση θα επιτρέψει στην αυτοκινητοβιομηχανία να πραγματοποιήσει πολυάριθμους τύπους δοκιμών πρόσκρουσης πριν κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο.
Η εγκατάσταση, η κατασκευή της οποίας χρειάστηκε τρία χρόνια, κόστισε περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ και περίπου 100 εργαζόμενοι εργάζονται εκεί. Η Audi σχεδίασε την εγκατάσταση με γνώμονα το μέλλον, διασφαλίζοντας ότι το κέντρο μπορεί να πραγματοποιήσει δοκιμές που υπερβαίνουν τα σημερινά πρότυπα σύγκρουσης που πρέπει να πληροί η εταιρεία σε διάφορες αγορές.
Το νέο κέντρο θα επιτρέψει επίσης στην Audi να διεξάγει μεγάλο αριθμό και ποικιλία δοκιμών πρόσκρουσης σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις της. Το νέο κτίριο διαθέτει ένα μεγάλο χώρο δοκιμών. Η... αρένα των δοκιμών αποτελείται από διασταυρούμενες λωρίδες που επιτρέπουν στην Audi να εκτελεί ατυχήματα 90 μοιρών μεταξύ δύο οχημάτων. Επιτρέπει επίσης στην εταιρεία να συγκρούει τα αυτοκίνητα στα πλάγια με διάφορα εμπόδια. Το κτίριο στεγάζει επίσης ένα εργαστήριο, βάσεις δοκιμών εξαρτημάτων, γραφεία και εργαστήρια.
Πάνω από 60 ανδρείκελα διαφορετικού μεγέθους
Από κει και μετά, η Audi θα χρησιμοποιήσει περισσότερα από 60 ομοιώματα δοκιμών πρόσκρουσης THOR στις αξιολογήσεις της, τα οποία κυμαίνονται σε μεγέθη από ένα παιδί 18 μηνών έως έναν ενήλικα 225 κιλών. Τα ανδρείκελα έχουν έως και 150 αισθητήρες και αποτελούν μόνο ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου παζλ δεδομένων. Οι τρισδιάστατες σαρώσεις βοηθούν στην επεξεργασία των παραμορφώσεων μετά τη δοκιμή στα οχήματα, ενώ η παρακολούθηση κίνησης βοηθά στην καταγραφή της αλληλουχίας των γεγονότων. Επίσης, οι προσομοιώσεις στον υπολογιστή παίζουν μεγάλο ρόλο στις δοκιμές πρόσκρουσης, με την Audi να εκτελεί δεκάδες χιλιάδες εικονικά ατυχήματα πριν καν κατασκευάσει ένα πρωτότυπο. Το Κέντρο Πληροφορικής της εταιρείας, που βρίσκεται στο ίδιο τεχνολογικό πάρκο, βοηθά σε αυτές τις δοκιμές.
Το 1970 άνοιξε η πρώτη αίθουσα συγκρούσεων
Κλείνοντας, για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί πως η εστίαση της Audi στην ασφάλεια χρονολογείται για περισσότερα από 80 χρόνια, ενώ η γερμανική μάρκα άνοιξε την πρώτη της αίθουσα συγκρούσεων στο Ingolstadt το 1970.