• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο στόχος είναι η SsangYong να αποτελέσει τον τρίτο μεγάλο παίκτη στα SUV. Η Jeep από Αμερική, η Range Rover από Ευρώπη και η SsangYong από την Ασία.

SsangYong: η Range του λαού;

Διαβάστηκε από 11230 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2017

Εσείς τι ξέρετε για τη SsangYong; Ποια μοντέλα της γνωρίζετε, και ποια καινούργια αυτοκίνητα έχετε δει; Και τελικά πόσο σας ενδιαφέρει ένας τρίτος πόλος στα SUV; Μπορεί η SsangYong να κάνει κάτι τέτοιο τι λέτε; 

 
Πως μπορεί να έχεις ένα SUV μοντέρνο, με τεχνολογία, πολυτέλεια, άνεση και εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, και να προέρχεται και από κάποιον ειδικό στην κατηγορία; Αν τα Jeep και τα Range Rover σου φαντάζουν ακριβά, υπάρχει κι άλλος ένας ειδικός. H SsangYong. Είναι όμως το ίδιο;

Πόσα μοντέλα της SsangYong γνωρίζετε; Αν αυτά που ξέρετε είναι με ξεχωριστό σασί τύπου σκάλας, με κοντά κιβώτια και παλιούς κινητήρες Mercedes, είστε 20 χρόνια πίσω. Δεν φταίτε. Αυτά τα SsangYong είχαν πιάσει στην Ελληνική αγορά γιατί προσέφεραν σε χαμηλή τιμή χαρακτηριστικά και τεχνολογίες που έβρισκες μόνο σε ακριβά μοντέλα της τότε αγοράς. Και είχαν και την αξιοπιστία.

Όμως αυτή τη στιγμή η SsangYong δεν έχει καμία σχέση με εκείνα τα αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή η SsangYong βρίσκεται στην φάση της ολικής μεταμόρφωσης και εδώ και 3 χρόνια ξεδιπλώνει την νέα της ταυτότητα. Ο στόχος είναι η SsangYong να αποτελέσει τον τρίτο μεγάλο παίκτη στα SUV. Η Jeep από Αμερική, η Range Rover από Ευρώπη και η SsangYong από την Ασία.

Στο στόχο της βέβαια δεν είναι αυτές οι μάρκες, που στο κάτω κάτω πουλάνε με τον αέρα του premium και προσφέρουν αυτοκίνητα που βρίσκονται πέρα από τις ικανότητες μεγάλου αριθμού αγοραστών. Η SsangYong θέλει να παίξει ένα κλικ πιο κάτω. Στα λεφτά που έχει ο κόσμος για να αγοράσει SUV.
H μάρκα έχει ξεκινήσει με ένα μοντέλο σε δύο παραλλαγές. Το Tivoli και το μεγαλύτερο XLV είναι τα μικρομεσαία SUV της μάρκας με μοτέρ από 1,6 λίτρα και τιμές αντίστοιχες μικρότερων ανταγωνιστών.

Σύντομα αναμένονται μοντέλα με γνωστά ονόματα αλλά καμία σχέση με τα μοντέλα που κάποτε τα είχαν. Το Rexton θα είναι το μεγάλο της μοντέλο, του οποίου τον προπομπό με ονομασία LIV-1 Concept είδαμε στο παριζιάνικο σαλόνι αυτοκινήτου τον περασμένο Σεπτέμβριο. Επιπλέον, το μεσαίο Korando ανανεώθηκε στις αρχές της χρονιάς υιοθετώντας και αυτό την εταιρική σχεδίαση του Tivoli, ενώ σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, ένα ολοκαίνουργιο Kyron είναι στα επόμενα σχέδια.
Εσείς τι ξέρετε για τη SsangYong; Ποιά μοντέλα της γνωρίζετε, και ποιά καινούργια αυτοκίνητα έχετε δει; Και τελικά πόσο σας ενδιαφέρει ένας τρίτος πόλος στα SUV; Μπορεί η SsangYong να κάνει κάτι τέτοιο τι λέτε; 
 

 
  • vg

    Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το 1.6 diesel tivoli και μάλιστα παράλληλα και με μοντέλα άλλων εταιριών και ίδιου κυβισμού (honda civic, alfa romeo julieta, fiat tipo). Αν εξαιρέσω τις διαφορές που είχαν όλοι οι κινητήρες μεταξύ τους (ακόμη και μεταξύ των "συγγενών" fiat και alfa romeo) αυτό που μου έκανε θετική εντύπωση στο κορεάτικο ήτανε οι χώροι, επιβατών και αποσκευών, ο διάκοσμος, συγκρατημένος και όχι εξτριμ, ούτε μονότονος, ούτε αγκαλιά με sci fi εικόνες, άνετα καθίσματα και πολύ καλές τιμές.

      3