Την επίσημη αποκάλυψη του concept ενός ηλεκτρικού SUV έκανε η εταιρεία Byton.

Η κινεζική εταιρεία κατά την παρουσίαση γνωστοποίησε πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις.

Η ισχύς θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου που αποτελούν μέρος του πλαισίου του οχήματος.

Η Byton αναφέρει ότι το Concept θα περιλαμβάνει συστήματα υποστήριξης οδηγού που θα του επιτρέψουν να υποστηρίξει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4.

Επίσημο το ηλεκτρικό SUV της Byton

1.995 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2018)

Την επίσημη αποκάλυψη του concept ενός ηλεκτρικού SUV έκανε η εταιρεία Byton, η οποία αναφέρει πως μεταξύ άλλων πως το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4. Δείτε περισσότερα.

Το Byton Concept παρουσίασε και επίσημα η εταιρεία στην έκθεση Consumer Electronics στο Λας Βέγκας, αναφέροντας πως το ολοκαίνουργιο SUV είναι σχεδόν έτοιμη για παραγωγή, έχοντας μάλιστα αυτονομία κίνησης για 520 χιλιόμετρα.
 
Η κινεζική εταιρεία κατά την παρουσίαση γνωστοποίησε πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η μία θα φέρει έναν μόνο ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος θα προσφέρει 272 ίππους, ισχύς η οποία θα διοχετεύεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ενώ η δεύτερη έκδοση θα ενσωματώνει ένα ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα μετατρέποντας έτσι το Byton σε τετρακίνητο έχοντας 476 άλογα.
 
Η ισχύς θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου που αποτελούν μέρος του πλαισίου του οχήματος, ωστόσο η φίρμα δεν αποκάλυψε τη χωρητικότητα τους, οι οποίες ωστόσο θα προσφέρουν στο όχημα μια αυτονομία που θα ξεκινά από τα 400 χιλιόμετρα και θα φτάνει τα 520, με τη χρήση ενός αναβαθμισμένου πακέτου μπαταριών.
Η Byton αναφέρει ότι το Concept θα περιλαμβάνει συστήματα υποστήριξης οδηγού που θα του επιτρέψουν να υποστηρίξει την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, όντας εξοπλισμένο με κάμερες,  υπερηχητικούς αισθητήρες, ανιχνευτές ραντάρ και λέιζερ. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4850 χλστ, πλάτος 1940 χλστ και ύψος 1650 χλστ και πατάει πάνω σε τροχούς 22 ιντσών.
 
Στο εξωτερικό  μέρος οι λεπτοί προβολείς LED κάνουν αισθητή την παρουσία τους, ενώ το όχημα χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να αναγνωρίσει τον οδηγό και να ξεκλειδώσει τις πόρτες.
 
Το εσωτερικό συνάδει με τη σειρά του στα υψηλά επίπεδα τεχνολογίας έχοντας μία τεράστια οθόνη 1250 χλστ x 250 χλστ, που καταλαμβάνει ολόκληρο το ταμπλό, η οποία μπορεί να χωριστεί σε τρία μέρη και κάθε ένα να προβάλει διαφορετικές πληροφορίες. Επιπλέον εκεί μπορούν να προβληθούν εικόνες από τις τρεις κάμερες που έχουν ενσωματωθεί, δύο στα πλάγια αντί για καθρέφτες και μία στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
 
Η φίρμα λέει επίσης ότι το crossover έχει τεχνολογία αναγνώρισης φωνής και βιομετρική αναγνώριση, ενώ υπάρχουν και αισθητήρες οι οποίοι θα αντιλαμβάνονται τις χειρονομίες των επιβατών, μέσω των οποίων θα μπορούν να ελέγχουν τις πληροφορίες που προβάλλονται στην τεράστια οθόνη.
 
Τέλος να σημειωθεί πως ο πρόεδρος της Byton Daniel Kirchert, δήλωσε ότι σύντομα θα ακολουθήσει ένα σεντάν μοντέλο αλλά και ένα MPV με βάση την ίδια πλατφόρμα, ενώ σε ότι αφορά το κόστος του SUV αυτό ξεκινά από τις 38.000 ευρώ περίπου.   

NEO TRAFIC
skoda