" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Focus ξεχωρίζει με την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Έχει αυξημένα όρια πρόσφυσης, όντας ταυτόχρονα άνετο στο δρόμο.

Τα περιθώρια πρόσφυσης του Nissan Pulsar είναι υψηλά, χάρης και στα στάνταρ hi-tech συστήματος ενεργητικής ασφάλειας, αλλά η άνεση έχει την τιμητική της.

Στο δρόμο, το Toyota Auris ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης, διατηρώντας την ασφάλειά του σε κάθε περίπτωση.

3 Μικρομεσαία diesel

Διαβάστηκε από 63970 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/4/2015

Είναι μικρομεσαία και diesel, έχοντας τις καλύτερες επιδόσεις στην τυποποιημένη μέτρηση κατανάλωσης του auto Τρίτη για την ταχύτητα ταξιδιού στα 5,0 λτ./100 χλμ. Ποιο όμως είναι Best Buy;

 
Toyota Auris 1,4 D-4D
Στα γρήγορα
• Έχει 16.860 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ. turbodiesel με 90 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Στα γρήγορα
• Έχει 17.290 ευρώ
• Είναι 1,5 λτ. turbodiesel με 110 άλογα
• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Ford Focus 1,5 TDCi 95 PS
Στα γρήγορα
• Έχει 16.89­7 ευρώ
• Είναι 1,5 λτ. turbodiesel με 95 άλογα
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη

Όλοι λατρεύουν την χαμηλή κατανάλωση των diesel, ειδικά τώρα που η τιμή του πετρελαίου κίνησης είναι στα 1,1 ευρώ/λτ. Κανείς όμως δεν θέλει να «σέρνεται» για χάρη της απόλυτα χαμηλής κατανάλωσης. Το auto Τρίτη καθιέρωσε και τυποποίησε την μέτρηση της ταχύτητας στην εθνική σε ένα λογικό και αποδεκτό όριο κατανάλωσης, όπως αυτό των 5,0 λτ./100 χλμ. Το ανανεωμένο και άρτι αφιχθέν Ford Focus 1,5 TDCi με τους 95 ίππους, το Nissan Pulsar 1,5 dCi και το Toyota Auris 1,4 D-4D πετυχαίνουν τις υψηλότερες επιδόσεις στην κατηγορία τους, αφού με κατανάλωση 5,0 λτ. ταξιδεύουν με ταχύτητες από 137-138 χλμ./ώρα. 

Πώς το καταφέρνουν; Μα φυσικά, με τους εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες, την προσεγμένη αεροδυναμική, τα ελαφριά αμαξώματα, τα κιβώτια με μειωμένες τριβές και τη μακριά κλιμάκωση, αλλά και μια σειρά από άλλες παραμέτρους, όπως για παράδειγμα τα ελαστικά χαμηλή αντίστασης κύλισης. Ας δούμε, λοιπόν, παρακάτω, τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα που καταφέρνουν να κινούνται με οικονομία καυσίμου χωρίς η κατανάλωση να στερεί την χαρά της οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο…

Εμφάνιση: Tο καθένα έχει κάτι να πει
Κάθε άλλο παρά συμβατικά και συνηθισμένα δείχνουν τα μοντέλα της δοκιμής, όντας μοντέρνα και ξεχωριστά.
Το Ford Focus με τα powerdomes στο καπό, τα LED φανάρια και τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα δείχνει επιβλητικό και συνάμα πολυτελές. Το Toyota Auris υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority στο μπροστινό μέρος και είναι επίσης δυναμικό και αεροδυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές. Το Nissan Pulsar, που μετά από 8 χρόνια ξαναβάζει την ιαπωνική φίρμα στο κόλπο των μικρομεσαίων χάτσμπακ, είναι το πιο άτολμο σχεδιαστικά, χωρίς να του λείπουν όμως χαρακτηριστικές πινελιές, όπως η «V-Shaped» γρίλια της Nissan μπροστά.

 
  • xaris

    Καντε πρωτα στην ελλαδα τεςτ, και εαν στην κατανάλωση πιασετε αυτα τα νουμερα, εγω θα γίνω αστροναύτης.

      2
  • alexandros

    Ιαπωνική υπόθεση. Το Honda έχει διαμάντι κινητήρα, αλλά τιμή τσιμπημένη. Η Toyota όπως και η Nissan και αυτές δίνουν πολύ καλές λύσεις. Η Ford αξιόλογη πρόταση και ίσως η μόνη "Γερμανική" εταιρία που έχει μία αξιόλογη αξιοπιστία.

      4
  • vagelis

    Προσωπικά θα ήθελα να είναι πιό ολοκληρωμένο το τεστ με περισσότερα αυτοκίνητα γιατί στήν κατηγορία δεν υπάρχουν μόνο 3 αλλα πολλά περισσοτερα καί θα ήθελα να έβλεπα hyundai i 30,citroen c4 ,kia ceed ,opel astra,peugeot 308 κ.α . όσον αφορά τις καταναλώσεις τα 0,2 ή 0,4 λιτρα στα 100 χιλιόμετρα είναι ασήμαντη η διαφορά και σε μηνιαία κατανάλωση για κάποιον που διανύει 2000 χλμ είναι περίπου 5-7 ευρω!!! .εκτιμώ οτι υπάρχουν άλλα θέματα που ενδέχεται να παρουσιάζουν ουσιαστικές δαπάνες για τον ιδιοκτήτη όπως για παράδειγμα πόσο θα κοστίσει η αποκατάσταση ενός μετρίου τρακαρίσματος (προφ/κτηρα,φανάρι,φτερό,μάσκα,πλαστικος θόλος) ώστε να δούμε τίς διαφορές απο εταιρία σε εταιρία . ωστόσο μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το θέμα τών εγγυήσεων ,να δούμε τί ωφέλη έχει ο κάτοχος ενός οχήματος με 2ετή εγγύηση σε βάθος χρόνου και τί θα πληρ΄ωσει σε σχέση με κάποιον που έχει 7 χρόνια εγγύηση άν στο μεσοδιάστημα του βγάλει 1 δισκο πλατώ,1 μηχανισμό πόρτας ,αλλαγή 1 ψαλίδι και φούσκες ημιαξονίων κλπ άλλα . Εδώ είναι τα ΛΕΦΤΑ κατα την ταπεινή άποψή μου !!!

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Υπαρχουν στο site θέματα με ολα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε. Καντε μια αναζητηση. Τα 3 του θεματος αυτου ξεχωρίζουν με την επίδοση τους σε ταξιδι. 138 χλμ/ωρα με 5 λιτρα στα 100 χλμ.

        1
  • Πέτρος

    Χαλαρά καλύτερο το Hyundai i30 diesel και από τα τρία. Ειδικά στο εσωτερικό το Focus έχει άσχημο σχεδιασμό και καθόλου ποιοτικά πλαστικά.

      2
  • airetikos

    Να ρωτήσω πως βγάλατε πιο οδηγοκεντρικό το focus, το δοκίμασε κάποιος από το autotriti και πήρε το βραβείο του καλύτερου αυτοκινήτου; Το Auris έχει απλά ακριβές τιμόνι με καλή αίσθηση; Το απαρχαιωμένο focus υψηλή ποιότητα κύλισης, κορυφαία φρένα και κοφτερό τιμόνι. Και το ολοκαίνουριο pulsar (2015) τιμόνι και φρένα που δεν προβληματίζουν. Πολύ κατευθυνόμενο είναι το άρθρο σας. Εγώ από τα 3 προτιμώ το Nissan το focus ούτε χώρους έχει και το ταμπλό του έρχεται να σε πλακώσει που λέει και η Λουκία.

      2