• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί πρέπει να βαράς «προσοχή» σε 48V & 1.000άρι τούρμπο;

20.060 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/10/2020

Αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις. Όχι τα ακριβά, μεγάλα, premium μοντέλα που καθόμαστε και συζητάμε λες και έχουμε τα χρήματα. Αυτό είναι το 1.000άρι που θα πάρεις, και μόλις περνάει τη δεύτερη επανάστασή του για να γίνει καλύτερο. Δώσε προσοχή.

Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!

Τα 1.000άρια τούρμπο έγιναν τα «βασικά» μοτέρ της αγοράς από τότε που η Ford δεν δίστασε πρώτη να τα ρίξει στη μάχη και να σπάσει τα στερεότυπα. Η ανηφόρα δύσκολη κόντρα στα «κολλήματα», τις απαρχαιωμένες ιδέες και τις στρεβλές απόψεις μεγάλης μερίδας οδηγών, που ακόμη θεωρούσαν πως ένα καλό αυτοκίνητο πρέπει να είναι «βαρύ».

Όταν το 1.000άρι Focus τα πήρε όλα παραμάζωμα και έστρωσε το δρόμο για ολόκληρη την αγορά να κάνει το ίδιο, ακόμη και οι «δύσκολοι» πείσθηκαν. Τα 1.000 κυβικά είναι μόνο το όνομα. Η ουσία είναι ότι τραβάει καλύτερα από ατμοσφαιρικό 1.600άρι, καίει τα μισά, και πάει «αέρα». Ναι, ακόμη και φορτωμένο στον ανήφορο με τη σχάρα, την πεθερά και το αρνί για το Πάσχα. Αμάν με τα κλισέ.

Λοιπόν αυτό το 1.000άρι μόλις έγινε καλύτερο. Όχι μόνο στη Ford, αλλά και σε άλλες μάρκες όπως η Fiat και η Kia και η Hyundai και προσεχώς και άλλες. Αλλά ρώτα το. Είναι το 1.000άρι που θα αγοράσεις 48V;

Ναι, μιλάμε για την μπαταρία του, που αυξάνει βολτ, και έτσι μπορεί να έχει στη διάθεσή της ένα σύστημα εναλλάκτη-φορτιστή, και όλα τα περιφερειακά πάνω του (κλιματισμό και ότι άλλο εύκολο). Που σημαίνει ότι το αμάξι τα ξεφορτώνεται όλα αυτά στην μπαταρία, και έτσι το τούρμπο φουσκώνει πιο γρήγορα, το μοτέρ σβήνει (με το σύστημα start/stop) σε χαμηλές ταχύτητες (βλέπε κίνηση) να μην καις στο πρώτη-δευτέρα και καίει συνολικά λιγότερο.

Ακόμη καλύτερα επιβαρύνει τα φρένα πολύ λιγότερο αφού όταν αφήνεις το γκάζι ο φορτιστής περνάει το ρολάρισμα στη μπαταρία που έτσι ανακτά ενέργεια. Και το καλύτερο, όταν τα δίνεις όλα, η ενέργεια αυτή πάει στο μοτέρ, με μια αύξηση κοντά 15% στη ροπή, που σε συνδυασμό με την όλη λειτουργία του συνόλου, κάνει την οδήγηση πιο όμορφη, άνετη, σβέλτη, και οικονομική.

Μήπως να το προσέξεις; Ή έχεις ακόμη δυσκολίες με τα (ήπια) υβριδικά, τα λίγα κυβικά και το τούρμπο και ψάχνεις 8βάλβιδο ατμοσφαιρικό 1.800 χωρίς ESP και ABS να «έχεις το κεφάλι σου ήσυχο»;

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια