ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί το facelift στα αυτοκίνητα σήμερα δεν είναι όπως παλιά;

4.238 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2024)
Γιατί το facelift στα αυτοκίνητα σήμερα δεν είναι όπως παλιά;

Γιατί το facelift στα αυτοκίνητα σήμερα δεν είναι όπως παλιά;

- Το facelift δεν είναι απλά διαφορετικοί προφυλακτήρες και νέα φανάρια όπως παλιά
- Νέα μοτέρ και υβριδικά σύνολα προστίθενται τώρα στις γκάμες με την ανανέωση
- Στο facelift έρχονται νέες οθόνες, νέο λογισμικό και καινούργια τεχνολογία
- Πολλές μάρκες θα κάνουν τα μοντέλα τους επίκαιρα έως το 2030 με ανανεώσεις και όχι νέες γενιές

Το facelift δεν είναι απλά διαφορετικοί προφυλακτήρες και νέα φανάρια όπως παλιά

Μπορεί τις περασμένες δεκαετίες το facelift να ήταν απλά ένα επαναλανσάρισμα του μοντέλου, μια υπενθύμιση στην αγορά πως υπάρχει ακόμη, 3-4 χρόνια μετά την πρώτη του παρουσίαση. Ήταν μια απαραίτητη επανατοποθέτηση στην αγορά, που τα προηγούμενα χρόνια είχε αλλάξει με φρέσκο ανταγωνισμό, και τώρα έπρεπε να φανεί και πάλι το μοντέλο αυτό με τον επιθετικό προσδιορισμό «νέο» μπροστά από το όνομά του. Ήταν μία κίνηση με μικρές αλλαγές επί της ουσίας, αλλά σημαντική για το μάρκετινγκ του αυτοκινήτου.

Νέα μοτέρ και υβριδικά σύνολα προστίθενται τώρα στις γκάμες με το facelift

Όχι πια. Το facelift σήμερα δεν είναι απλά μια μαρκετινίστικη κίνηση. Είναι μια ανάγκη ουσίας. Τα αυτοκίνητα που λανσαρίστηκαν το 2020-2021 τώρα δέχονται τις προσθήκες όλων όσων τότε δεν ήταν δυνατό να έχουν. Δες πόσα μοντέλα της Opel, Peugeot, Citroen, Fiat, απέκτησαν υβριδικές εκδόσεις τώρα με το facelift. Όταν λανσαρίστηκαν δεν υπήρχε ούτε η ζήτηση στην αγορά, ούτε οι πρώτες ύλες για την τεχνολογία αυτή, ούτε το χαμηλό κόστος παραγωγής. Τώρα είναι απολύτως απαραίτητα, και τώρα αυτά τα αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που ήταν πριν το facelift.

Στο facelift έρχονται νέες οθόνες, νέο λογισμικό και καινούργια τεχνολογία

Ακόμη περισσότερο οι αλλαγές στο facelift έχουν να κάνουν με την ψηφιακή τεχνολογία. Ένα αυτοκίνητο έχει εκατοντάδες μικροτσίπ, και τα τελευταία χρόνια η έλλειψη απαγόρευσε σε πολλά μοντέλα να διαθέτουν τεχνολογίες που υπήρχαν μεν, ήταν αδύνατο να παραχθούν δε. Βάλε και την αισθητική της καμπίνας που έχει αλλάξει τελείως τα τελευταία χρόνια, και έτσι στο facelift εκτός από περισσότερη τεχνολογία, έχεις και περισσότερες οθόνες. Δες τις διαφορές στο νέο Ford Puma για παράδειγμα.

Πολλές μάρκες θα κάνουν τα μοντέλα τους επίκαιρα έως το 2030 με ανανεώσεις και όχι νέες γενιές

Ακόμη περισσότερο όμως αυτό που έχει τώρα αλλάξει είναι η στρατηγική των κατασκευαστών. Πριν 4-5 χρόνια, τα θερμικά ήταν σε φάση «ότι περισσεύει», ενώ σήμερα περνάνε μια αναγέννηση, λόγω των πεσμένων πωλήσεων των ηλεκτρικών. Πολλά μοντέλα με το facelift σήμερα λαμβάνουν την προσοχή που δεν είχαν λάβει στο πρώτο τους λανσάρισμα, γιατί τώρα οι κατασκευαστές βασίζονται πάνω τους για πωλήσεις. Κάποια από αυτά μάλιστα αναβαθμίζονται σημαντικά αφού έχουν σκοπό να συνεχίσουν για πολλά χρόνια ακόμη, ενώ πριν η ιδέα ήταν μέχρι το 2026 το πολύ να έχουν αντικατασταθεί με ηλεκτρικά. Πάει αυτό.

Πως είναι δυνατόν να βλέπεις το facelift σήμερα όπως ήταν πριν 10 χρόνια; Εσύ κοιτάς τώρα τις λεπτομέρειες; Κοιτάς τι άλλαξε κάτω από το καπό; Τι νέα μοτέρ υπάρχουν; Τι τεχνολογίες προστέθηκαν; Πως άλλαξε το λογισμικό; Τι λες, μήπως το facelift σήμερα αξίζει περισσότερο την προσοχή σου;

HUYNDAI
BIG VANS BEST BUY