Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Η Mitsubishi από τις δόξες του WRC κατέληξε παραπαίδι της Renault

 Σχολιάστε 
39.407 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Η Mitsubishi από τις δόξες του WRC κατέληξε παραπαίδι της Renault
2 Φωτογραφίες »

- Από τους παγκόσμιους τίτλους στο WRC και το Ντακάρ στην… αφάνεια
- Το 2023 πούλησε 4 αυτοκίνητα σε ιδιώτες, όσο πουλάει η Toyota σε 24 ώρες
- Πέρσι είχε μόλις δύο μοντέλα στη γκάμα της (Space Star, ASX)
- Δεν βγάζει καινούρια μοντέλα, παίρνει της Renault και βάζει το σήμα της

Από τους τίτλους στο WRC και το Ντακάρ στην ανυποληψία

Όσοι έχουν κλείσει την 3η δεκαετία της ζωή τους (ή περισσότερες), έχουν συνδέσει τη Mitsubishi με το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ και τις μεγάλες κόντρες του Τόμι Μάκινεν με το Lancer Evo εναντίον του Κόλιν ΜακΡέι με το Subaru Impreza. Τέσσερις παγκόσμιους τίτλους κατέκτησε ο Τόμι Μάκινεν με το Evo, ενώ οι πιο ψαγμένοι ίσως θυμάστε ότι η Mitsubishi με το Pajero κατέκτησε και 12 νίκες στο Παρίσι-Ντακάρ.

Όπως όμως και η Subaru απώλεσε την αίγλη της, έτσι και η Mitsubishi για τους νεότερους, είναι μια μάρκα που με το πέρασμα του χρόνου χάνει τη δημοφιλία της ως κατασκευαστής αυτοκινήτων.

Το 2023 πούλησε μόλις 4 αυτοκίνητα σε ιδιώτες

Η μεγαλύτερη ένδειξη για το παραπάνω είναι οι πωλήσεις των μοντέλων της. Ξέρετε πόσα μοντέλα πούλησε όλο το 2023 στη λιανική η Mitsubishi; Τέσσερα! Ναι καλά ακούσατε και αν προσθέσουμε και τις εταιρικές της πωλήσεις φτάνουμε στα 57! Όσα μοντέλα πουλάει η Toyοta σε 1 μέρα ή όσα Opel Corsa (που ήταν το πρώτο σε πωλήσεις) πουλήθηκαν σε 3,5 ημέρες πέρυσι.

Πέρσι είχε μόλις δύο μοντέλα στη γκάμα της

Βέβαια θα ήταν ουτοπικό να λέμε ότι η Mitsubishi είχε πρωταγωνιστικές βλέψεις από τη στιγμή που η γκάμα των μοντέλων της ήταν εξαιρετικά περιορισμένη. Το Space Star, ένα μικρό μοντέλο, με διαστάσεις που πλέον θυμίζουν μίνι, με μοναδική επιλογή ένα 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα 71 ίππων, ο οποίος, χρειάζεται 800 μέτρα για να προσπεράσει (διπλάσιο από το μέσο όρο της κατηγορίας). Μάλιστα έχει και το πιο μικρό πορτ-μπαγκάζ ανάμεσα σε όλη την κλάση του. Δίπλα σε αυτό η Mitsubishi είχε και το ASX, το οποίο πέρσι ήταν ένα μικρομεσαίο οικογενειακό SUV, πριν αλλάξει φέτος και γίνει στη νέα του γενιά ένα κλασσικό B-SUV.

Δεν βγάζει καινούρια μοντέλα, παίρνει της Renault και βάζει το σήμα της

Και πώς να έχει, όταν η Mitsubishi έχει σταματήσει να κατασκευάζει νέα μοντέλα; Τα τελευταία χρόνια για την Ευρώπη, έχει εξελίξει μόνο το Outlander, ένα μεσαίο SUV και το Eclipse Cross και αυτά κυκλοφορούν από το 2022. Δηλαδή είναι απούσα από τις πιο εμπορικές κατηγορίες, των μικρών και των μικρών SUV. Αντ΄ αυτού για να καλύψει το κενό της, λόγω της συμμαχίας που έχει με τη Renault, παίρνει τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας και αλλάζει το λογότυπο με το δικό της. Έτσι έχει βαφτίσει το Captur σε ASX, και  το Clio σε Colt.  
 
Όμως αυτό θα μπορούσε κάποιος να το θεωρήσει μια προσωρινή λύση, γιατί αν ένας κατασκευαστής δεν κατασκευάζει-εξελίσσει μοντέλα, τότε θα ξεχαστεί και από τον κόσμο, ο οποίος θα ακούει Mitsubishi και θα σκέφτεται οικιακές συσκευές.

Toyota
Test Center