
Έχει συνδυαστική ισχύ 700 ίππων.
Η πιο ισχυρή 911 παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ.
Μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα.
Εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων στο κιβώτιο
autotriti team
Η Porsche είναι έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική έκδοση της 911 Turbo S, συνδυάζοντας τις επιδόσεις των σπορ αυτοκινήτων της μάρκας με τη σύγχρονη ηλεκτροκίνητη τεχνολογία. Η νέα 911 Turbo S Hybrid σηματοδοτεί ένα τολμηρό βήμα προς το μέλλον για το εμβληματικό μοντέλο, συνδυάζοντας συναρπαστική ταχύτητα με βελτιωμένη απόδοση.
Η πιο ισχυρή 911 παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ
Στην καρδιά του νέου μοντέλου βρίσκεται ένας συνδυασμός του κλασικού βενζινοκινητήρα 3,8 λίτρων twin-turbo της Porsche και ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων τοποθετημένου ανάμες ας το μοτέρ και το κιβώτιο ταχυτήτων, που αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 700 ίππων. Αυτό την καθιστά την πιο ισχυρή 911 παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ.
Μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα
Η Porsche λέει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δευτερόλεπτα, καθιστώντας την ταχύτερη από πολλά εξωτικά supercars. Παρά την προστιθέμενη τεχνολογία, η Porsche υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο παραμένει εξίσου διασκεδαστικό στην οδήγηση με οποιαδήποτε 911. Το βάρος του αυτοκινήτου έχει ισορροπηθεί προσεκτικά και συστήματα όπως η προσαρμοζόμενη ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς το βοηθούν να παραμένει ευέλικτο σε ελικοειδή δρόμους.
Ενώ ορισμένοι λάτρεις των αυτοκινήτων μπορεί να ανησυχούν για τα υβριδικά σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, η Porsche είναι βέβαιη ότι αυτό το νέο μοντέλο δείχνει ότι η ηλεκτρική ισχύς μπορεί να βελτιώσει - όχι να αντικαταστήσει - την εμπειρία ενός σπορ αυτοκινήτου. «Δεν κατασκευάσαμε ένα υβριδικό για να επιβραδύνουμε την 911—το κατασκευάσαμε για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη», δήλωσε ο Frank-Steffen Walliser, επικεφαλής της σειράς μοντέλων 911. «Είναι ακόμα μια 911 από την αρχή μέχρι το τέλος, απλώς με πολύ περισσότερη ισχύ και νέες δυνατότητες».
Χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση
Από έξω, το νέο Turbo S Hybrid μοιάζει πολύ με το παραδοσιακό μοντέλο, με κομψό σχεδιασμό, φαρδύ πίσω μέρος και διακριτικές πράσινες πινελιές που υποδηλώνουν την ηλεκτρική του πλευρά. Στο εσωτερικό, οι οδηγοί έχουν μια πλήρως ψηφιακή οθόνη οργάνων και νέες λειτουργίες αφής που δείχνουν την κατανάλωση ενέργειας, την κατάσταση της μπαταρίας και τις υβριδικές λειτουργίες οδήγησης.
Η 911 Turbo S Hybrid θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη αργότερα φέτος με τιμή εκκίνησης περίπου 245.000 ευρώ και οι αγοραστές στις ΗΠΑ μπορούν να την περιμένουν στις αρχές του 2026.