• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανανεωμένο Toyota C-HR διαθέτει δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD με 122 άλογα και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους.

Η Toyota δείχνει το δρόμο;

7.757 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/12/2019

Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Toyota C-HR, το οποίο πέρα από τα υπόλοιπα, θα βασίζεται σε υβριδικούς κινητήρες. Παράτολμο ή οι Ιάπωνες μας δείχνουν το μέλλον;

H Toyota χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια καταφέρνοντας με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει σύνολα με περισσότερο «σεβασμό» προς το περιβάλλον, οικονομικό χαρακτήρα, ειδικά εντός των πόλεων και παράλληλα με υψηλό τεχνολογικό προφίλ.

Τα συγκεκριμένα σύνολα βέβαια, λειτουργούσαν μέσα στην γκάμα ως συμπληρωματικά των κινητήρων βενζίνης και diesel, ως μια έξτρα επιλογή. Και όλα αυτά μέχρι πριν λίγα χρόνια, όταν και η Toyota αποφάσισε να καταργήσει τους κινητήρες πετρελαίου, μετά από τους περιορισμούς στους ρύπους που επέβαλλε η E.E..

Ως που φτάσαμε στο σήμερα, με την Toyota να φέρνει σε πρώτο πλάνο τα υβριδικά της σύνολα. Η αρχή έγινε με τη νέα Corolla που ήρθε με δύο υβριδικά σύνολα και ένα βενζίνης, προειδοποίησε για τις προθέσεις της φίρμας και με την ανανέωση του C-HR τις επιβεβαίωσε.

Στο κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα κάνει λόγο για δύο υβριδικά σύνολα, το HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και κινητήρα 1,8 λτ. και το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force της ιαπωνικής φίρμας με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla το αντίστοιχο 2,0 HSD αποδίδει 180 άλογα), με εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2. Η γκάμα ολοκληρώνεται με τον 1,2 λίτρων τούρμπο βενζινοκινητήρα με 116 ίππους.

¶λλωστε μην ξεχνάμε πως από το 2020 μπαίνουν σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί ρύπων στην E.E., που θα επιφέρουν πρόστιμα για τα μοντέλα που εκπέμπουν πάνω από 95 γρ./χλμ. CO2. Η Toyota λοιπόν θα αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, με τα υβριδικά της μοτέρ, τα οποία και επιδόσεις έχουν και οικονομικά είναι και αξιόπιστα μιας και η τεχνολογία είναι δοκιμασμένη χρόνια. Έτσι λοιπόν μέχρι την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η λύση για την Toyota είναι τα υβριδικά μοντέλα.

Εσείς τι πιστεύετε, τα υβριδικά σύνολα θα αποτελέσουν το σκαλοπάτι πριν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση; Θα δούμε και άλλες εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα της Toyota;
 

27 διαθέσιμα άρθρα για TOYOTA  C-HR

Tags: TOYOTA C-HR
 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια