• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανανεωμένο Toyota C-HR διαθέτει δύο «πράσινες» επιλογές: το υβριδικό σύνολο 1,8 HSD με 122 άλογα και το μεγαλύτερο υβριδικό 2,0 HDF με 184 ίππους.

Η Toyota δείχνει το δρόμο;

Διαβάστηκε από 4047 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2019
 

Η Toyota παρουσίασε το ανανεωμένο Toyota C-HR, το οποίο πέρα από τα υπόλοιπα, θα έχει μόνο υβριδικούς κινητήρες. Παράτολμο ή οι Ιάπωνες μας δείχνουν το μέλλον;


H Toyota χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια καταφέρνοντας με αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει σύνολα με περισσότερο «σεβασμό» προς το περιβάλλον, οικονομικό χαρακτήρα, ειδικά εντός των πόλεων και παράλληλα με υψηλό τεχνολογικό προφίλ.

Τα συγκεκριμένα σύνολα βέβαια, λειτουργούσαν μέσα στην γκάμα ως συμπληρωματικά των κινητήρων βενζίνης και diesel, ως μια έξτρα επιλογή. Και όλα αυτά μέχρι πριν λίγα χρόνια, όταν και η Toyota αποφάσισε να καταργήσει τους κινητήρες πετρελαίου, μετά από τους περιορισμούς στους ρύπους που επέβαλλε η E.E..

Ως που φτάσαμε στο σήμερα, με την Toyota να φέρνει σε πρώτο πλάνο τα υβριδικά της σύνολα. Αρχικά η νέα Corolla που ήρθε με δύο υβριδικά σύνολα και ένα βενζίνης, προειδοποίησε για τις προθέσεις της φίρμας και με την ανανέωση του C-HR τις επιβεβαίωσε.

Στο κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα κάνει λόγο για δύο υβριδικά σύνολα, το HSD (Hybrid Synergy Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./χλμ. CO2) και κινητήρα 1,8 λτ. και το αναβαθμισμένο υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force της ιαπωνικής φίρμας με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla το αντίστοιχο 2,0 HSD αποδίδει 180 άλογα), με εκπομπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2. Προφανώς και για να μην γίνεται αναφορά σε μοτέρ αποκλειστικά βενζίνης, σημαίνει πως δεν θα έχει.

¶λλωστε μην ξεχνάμε πως από το 2020 μπαίνουν σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί ρύπων στην E.E., που θα επιφέρουν πρόστιμα για τα μοντέλα που εκπέμπουν πάνω από 95 γρ./χλμ. CO2. Η Toyota λοιπόν θα αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, με τα υβριδικά της μοτέρ, τα οποία και επιδόσεις έχουν και οικονομικά είναι και αξιόπιστα μιας και η τεχνολογία είναι δοκιμασμένη χρόνια.

Ίσως λοιπόν μέχρι την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, η λύση να είναι τα υβριδικά μοντέλα και η Toyota να κάνει το πρώτο βήμα προς τα εκεί.

Εσείς τι πιστεύετε, τα υβριδικά σύνολα θα αποτελέσουν το σκαλοπάτι πριν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση; Θα δούμε και άλλες εταιρείες να ακολουθούν το παράδειγμα της Toyota;
 

Tags: TOYOTA C-HR
 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »