To νέο Mirai Fuel-Cell Concept.

Η Τοyota υπόσχεται πως το νέο Mirai θα προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία στα 630 χιλιόμετρα.

H Toyota «ομορφαίνει» το νέο Mirai FCEV

2.106 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2019)

Το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία με κυψέλες υδρογόνου έστρεψε τα βλέμματα πάνω του αλλά δεν πέτυχε εμπορικά λόγω της «ιδιαίτερης» εμφάνισής του. Τώρα, η Τοyota ετοιμάζεται να κάνει κάτι για αυτό...


To νέο Mirai Fuel-Cell Concept παρουσίασε η Toyota θέλοντας να δώσει στους φίλους της μια καλή γεύση από το τι πρέπει να περιμένουμε από το δεύτερης γενιάς σεντάν με κυψέλες υδρογόνου, όταν το μοντέλο μπει σε παραγωγή στα τέλη του επόμενου έτους για να διατεθεί σε επιλεγμένες αγορές.

Το πρώτο Mirai τράβηξε τα βλέμματα της αυτοκινητοβιομηχανίας πάνω του γιατί ήταν το πρώτο αυτοκίνητο με κυψέλες υδρογόνου, ωστόσο  δεν εντυπωσίασε με την εμπορική του πορεία στην Αμερική. Για αυτόν τον λόγο, η Toyota φαίνεται πως αποφάσισε να δώσει στο νέο Mirai πιο coupe σχεδιασμό και να μετατρέψει το μοντέλο από εμπροσθιοκίνητο σε πισωκίνητο.

Ο Yoshikazu Tanaka, o αρχιμηχανικός του Mirai δήλωσε: «Eτοιμάσαμε ένα αυτοκίνητο που οι πελάτες θα θέλουν να το οδηγούν όλη την ώρα, ένα αυτοκίνητο ελκυστικό που θα προσφέρει καλύτερη οδηγική εμπειρία φέρνοντας χαμόγελα στα πρόσωπα των οδηγών. Θέλω οι πελάτες τα πουν ότι δεν διάλεξαν το Mirai επειδή ήταν FCEV αλλά γιατί ήθελαν πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο, απλά έτυχε να κινείται με κυψέλες υδρογόνου».

Η Τοyota υπόσχεται πως το νέο Mirai θα προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία στα 630 χιλιόμετρα χάρη σε βελτιώσεις που έγιναν στο σύστημα του και την αύξηση της χωρητικότητας του «ντεπόζιτου».

Σε αντίθεση με τα κανονικά ηλεκτρικά, το Mirai παράγει την δική του ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιώντας υδρογόνο και οξυγόνο και έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να ανεφοδιαστεί μέσα σε 5 λεπτά στους ειδικούς σταθμούς που έχουν τοποθετηθεί σε πολιτείες των ΗΠΑ.

Η επίσημη πρεμιέρα του μπροστά στα μάτια του κοινού θα γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο στις 24 Οκτωβρίου.

CORAL GAS PASXA
skoda