
Τελικά η Ford ήταν τυχερή η διορατική; Εσείς τι λέτε;
Η διορατική Ford
Πως ήξερε η Ford τους σωστούς κυβισμούς και βρέθηκε να έχει δίκιο στις επιλογές της;
autotriti team
Τη θυμάστε την ερώτηση;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
«Πόσα κυβικά θα το πάρεις; 1400 ή 1600;» Σήμερα αυτοί οι κυβισμοί πεθαίνουν, καιμαζί τους πεθαίνουν και οι συσχετισμοί σε θέματα τιμής, απόδοσης, κατανάλωσης καιισχύος. Τι ρωτάμε σήμερα; Πόσα κυβικά; Ποιος καθιέρωσε αυτή την αλλαγή;Θα θυμάστε σίγουρα τοκράξιμο που είχε φάει η Ford όταν είπε πως το νέο της τρικύλινδρο χιλιάρι μοτέρ θα κινήσει το «βαρύ» Focus. Θα θυμάστε φυσικά πως τα ίδια ακούστηκαν και όταν τα δίλιτρα μοτέρ τηςμάρκας έμπαιναν στο χρονοντούλαπο αφήνοντας στο «πόδι» τους τα νέα 1500άρια.Και τη γκρίνια που ακολούθησε για τους κυβισμούς αυτούς.
Σήμερα όμως τι γίνεται;Σήμερα η Ford έχει σταθεροποιήσει όλη της τη γκάμα γύρω από αυτές τις δύο χωρητικότητες,που με την χρήση τούρμπο προσφέρει σε έναν μεγάλο αριθμό αποδόσεων, ξεκινώνταςαπό τα 100 άλογα και φτάνοντας μέχρι σχεδόν τα 200. Ότι αυτοκίνητο παράγει η Ford σήμερα καλύπτεταιμε αυτές τις αποδόσεις.
Τι κάνουν όμως οι άλλοικατασκευαστές. Για πολλούς η διαδικασία αντικατάστασης όλων των κινητήρων τουςδεν ήταν τόσο απλή, ή τόσο γρήγορη. Έτσι, αρκετοί ακόμη προσφέρουν μία γκάμαμοτέρ που καλύπτει από μικρά τούρμπο μέχρι μεσαία ατμοσφαιρικά και πάλι μικράτούρμπο και ξανά μεγάλα ατμοσφαιρικά. Λίγο ότι τύχει.
¶λλοι πάλι έχουνκαταλήξει στη δική τους γκάμα. Οι Γάλλοι για παράδειγμα βολεύτηκαν στα 1200 και1600 κυβικά, ο όμιλος VW ακόμη ψάχνει τη χρυσή τομή με μοτέρ 1.000, 1.200, 1.400 και 1.800, ενώ καιοι Ιάπωνες που μπήκαν αργότερα στους τούρμπο κινητήρες, φαίνεται να κλείνουνπρος τη λογική της Ford, των δύο μοτέρ δηλαδή, αν και ακόμη κάποιοι δενέχουν δείξει τις προθέσεις τους.
Πως ήξερε η Ford τομυστικό; Ήταν τύχη, ή μηχανολογική επιλογή; Και το ότι τα 1.500άρια είναιδημοφιλή (Mazda, BMW, Honda κλπ.) τι δείχνει για την επιλογήτης Ford; Εσείς τι λέτε; 1.000 ή 1.500 στο επόμενό σαςαυτοκίνητο;
Αν μπορούσαν οι έλληνες να δεις που θα τα εστελναν τα χιλια και χιλιαπεντακοσια κυβικα μαζι μετη φορντ,έλα βορεια ελλαδα να δειςμε τι κυβικα κυκλοφορουν οι βουλγαροι ρουμανοι σερβοι αλλα και οι τουρκοι θα καταπιεις τη γλωσσα σου,αλλα τι να κανουμε ελεω κρισης καθομαστε και συζηταμε για τα τερατα της αυτοκινησης τα χιλιαρια της ...Ford!Ασε μας ρε τρίτη με τις κατευθυνομενες φιλοσοφιες σου...
Pou pate vre me 1000 kyvika?kalitera parte ena podilato.
ELATE KAI STHN ALVANIA NA DHITE.KATO TON 2000 CC DEN ENOIETE.KAI TI AYTOKINITA? I HARA TOU ODIGOU.
Η Ford με τους εξαιρετικους Ecoboost κινητηρες της, προχωρησε το downsizing ακομη πιο περα απο το δρομο που χαραξε η VW. Eιδικα στην εκδοση 1.0 με 140 αλογα, ειναι ενα πραγματικο τεχνολογγικο ανδραγαθημα. Τι να πρωτοπεις, για τον 2.3 Εcoboost κινητηρα θαυμα που κινει τα αγωνιστικα σχεδον Mustang και Focus RS? Eιναι μια εταιρεια θαυμα, οπως αλλωστε και ολες οι γερμανικες που παραγει εξαιρετικα απο καθε αποψη αυτοκινητα.
Είναι κοινό μυστικό ότι η βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση ενός κινητήρα επιτυγχάνεται με κυβισμό γύρω στα 350 κ.ε. ανά κύλινδρο. Με τα σύγχρονα μικρά τούρμπο έχει γίνει επίσης εφικτό να πετυχαίνονται αξιόπιστα (και ομαλά) ισχείς γύρω στους 120-130 ίππους ανά λίτρο, ενώ η τεχνολογική εξέλιξη έχει εξαλείψει τους κραδασμούς των τρικύλινδρων κινητήρων. Δεδομένου ότι όσο πιο μικρός σε κυβισμό και αριθμό κυλίνδρων είναι ένας κινητήρας, τόσο πιο ελαφρύς, συμπαγής, οικονομικός στη λειτουργία αλλά και στην κατασκευή γίνεται, οπότε είναι η λογική επιλογή για ένα αυτοκίνητο με έμφαση στην οικονομία της κατασκευής και της χρήσης.
εγω πιστεύω οτι η ford όντως έκανε την αρχή ειδικά με τον 1000αρη ecoboost,βλέπουμε ότι opel,vw,audi,kia,hyundai,και προσεχώς η honda ακολουθούν την πετυχημένη αυτή συνταγή..και αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι.Προσωπικά νομίζω οτι συμφέρει τη ford να επικεντρώνει τη πολιτική της σε αυτούς τους 2 τύπους κινητήρων πετυχαίνοντας αποδοτικότερες οικονομίες κλίμακας
Δεν συμφωνώ για το αν η ford και η κάθε ford έχει τους σωστούς κυβισμούς γιατί μπαίνουν πολλοί παράγοντες όπως η συντήρηση, το κόστος, τα φορολογικά κάθε κράτους, κ.τ.λ.