• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η μοναδική διαφορά με την coupe έκδοση είναι η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή οροφή.

Η νέα οροφή είναι κατασκευή της Webasto και είναι δύο φορές πιο γρήγορη σε σχέση με την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς.

Το εσωτερικό δεν έχει διαφορά από το κλειστό μοντέλο.

Κάτω από το καπό, ο V8 5,0 λτ. κινητήρας της Ford αποδίδει 420 ίππους και ροπή 520 Nm, ενώ πλαισιώνεται και από έναν νέο 2,3 λτ. EcoBoost 305 ίππων.

H νέα Ford Mustang Convertible

7.415 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/3/2014

Η Ford παρουσίασε στο Σαλόνι της Γενεύης και την «ανοιχτή» έκδοση της νέας Mustang, η οποία διαθέτει την επιβλητική σχεδίαση της coupe σε συνδυασμό με τη μαλακή οροφή.

 
Η νέα Ford Mustang είχε αποκαλυφθεί στα τέλη του 2013, εντυπωσιάζοντας με τη φρέσκια εμφάνισή της, χωρίς να χάσει τον επιβλητικό χαρακτήρα που διαθέτουν εδώ και 50 χρόνια οι «προκάτοχοι» της. Τώρα λοιπόν, στο περίπτερο της Ford στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης βρίσκεται –εκτός από την κλειστή έκδοση- και η Mustang Convertible. Η μοναδική διαφορά με την coupe έκδοση είναι η ηλεκτρικά ανοιγόμενη μαλακή οροφή, η οποία διαθέτει τις κατάλληλες επιστρώσεις, ώστε να κρατάει τα db της καμπίνας σε χαμηλά επίπεδα, ενώ ταυτόχρονα να χαρίζει μία πολυτελή εμφάνιση. Η νέα οροφή είναι κατασκευή της Webasto και είναι δύο φορές πιο γρήγορη σε σχέση με την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς, μιας και χρειάζεται κάτω από 10 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία. 

Το εσωτερικό δεν έχει διαφορά από το κλειστό μοντέλο, με τα μεγάλα, σαφή όργανα να εμφανίζουν τις πληροφορίες ακριβώς μπροστά από τον οδηγό σε μία ευρύχωρη καμπίνα με cockpit αεροπορικού τύπου, ενώ εργονομικοί διακόπτες και κουμπιά παρέχουν τον έλεγχο.

Κάτω από το καπό, ο V8 5,0 λτ. κινητήρας της Ford αποδίδει 420 ίππους και ροπή 520 Nm, ενώ πλαισιώνεται και από έναν νέο 2,3 λτ. EcoBoost 305 ίππων, ο οποίος φέρνει προηγμένες τεχνολογίες στη Mustang, προσφέροντας επιδόσεις turbo με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 να είναι περιορισμένες.