Η νέα Mercedes EQE έφτασε με 292 ίππους
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes EQE έφτασε με 292 ίππους

4.327 Επισκέψεις στο άρθρο (6/9/2021)

Η Mercedes μεγάλωσε την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων παρουσιάζοντας επίσημα τη νέα EQE, που ουσιαστικά αποτελεί την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της E-Class.

Την πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου κάνει η νέα Mercedes EQE, η οποία στην ουσία σηματοδοτεί ένα ακόμα βήμα της γερμανικής μάρκας προς τον εξηλεκτρισμό της. Η premium μάρκα μέσω της EQE 350, πραγματοποίησε τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου της ηλεκτρικού σεντάν που τοποθετείται κάτω από την EQS και έρχεται για να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Tesla Model S και το επερχόμενο Audi A6 e-tron.   

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Κάνοντας την αρχή με τις διαστάσεις, η νέα EQE έχει μήκος 4.934 χιλιοστά, πλάτος 1.961 χιλιοστά και ύψος 1.512 χιλιοστά, δηλαδή διαστάσεις ανάλογες με αυτές της CLS. Το μεταξόνιο από την άλλη εκτίνεται σε μήκος 3.120 χιλιοστών.
 
Το πιο αεροδυναμικό μοντέλο στον κόσμο (μαζί με την EQS)
Εξωτερικά η ομοιότητα της EQE με την EQS είναι ορατή, υπάρχουν ωστόσο κάποιες διαφοροποιήσεις για να διακρίνουν τα δύο μοντέλα. Η μπροστινή μάσκα για παράδειγμα είναι μεγαλύτερη και βυθίζεται πιο κάτω στον προφυλακτήρα. Οι προβολείς είναι επίσης πιο αιχμηροί, με μοναδικές πινελιές LED και υπάρχουν πολλά διαφορετικά σχέδια τροχών συμπεριλαμβανομένων των αεροδυναμικών επιλογών 19 και 20 ιντσών. Όπως και με τη μεγαλύτερη EQS, ο σχεδιασμός της EQE δίνει έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να φτάνει τα 0,20 cd, καθιστώντας τη (μαζί με την EQS) το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στον κόσμο.
 
«Μαραθώνια» αυτονομία και γρήγορη φόρτιση  
Όπως προαναφέραμε η γερμανική εταιρεία  παρουσίασε την έκδοση EQE 350 και δημοσίευσε τεχνικές προδιαγραφές μόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρει, η EQE 350 εξοπλίζεται από μια μπαταρία 90,6 κιλοβατώρων και έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα που αποδίδει 292 ίππους και 530 Nm ροπής. Η κίνηση στους πίσω τροχούς είναι στάνταρ, αλλά η τετρακίνηση 4Matic διατίθεται προαιρετικά, προσθέτοντας έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα. Η αυτονομία ορίζεται έως τα 660 χιλιόμετρα (WLTP), ενώ η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 31 λεπτά χρησιμοποιώντας γρήγορη φόρτιση DC.
 
Τετραδιεύθυνση και αερανάρτηση 
Από κει και πέρα, προαιρετικά η EQE μπορεί να εξοπλιστεί και με σύστημα τετραδιεύθυνσης, δηλαδή να στρίβουν και οι τέσσερις τροχοί, όπως και με αερανάρτηση με προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης.
 
Διαθέσιμο και το MBUX Hyperscreen
Στο εσωτερικό η βασική EQE διαθέτει κεντρική οθόνη αφής 12,8 ιντσών με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,2 ιντσών, ενώ το MBUX Hyperscreen διατίθεται προαιρετικά όπως και στην EQS. Όποιος στραφεί σε αυτή την επιλογή θα έχει στη διάθεση του ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, τεράστια κεντρική οθόνη αφής 17,7 ιντσών και οθόνη 12,3 ιντσών στην πλευρά του συνοδηγού, που θα ενώνονται με ένα συνεχές κομμάτι καμπυλωτού γυαλιού 56,0 ιντσών που εκτείνεται από τον πίνακα οργάνων μέχρι το ταμπλό μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Υπάρχει ακόμη και αναγνωριστικό δακτυλικών αποτυπωμάτων και πλοήγηση επαυξημένης πραγματικότητας. Συνέχεια του άρθρου >>>
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda