Πως καταφέρνει το Nissan Qashqai να παραμένει πρωταγωνιστής στις πωλήσεις της κατηγορίας των C-SUV αν και η τρέχουσα γενιά του βρίσκεται στο τέλος της εμπορικής της καριέρας; Ποια είναι τα μυστικά της
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πως καταφέρνει το Nissan Qashqai να παραμένει πρωταγωνιστής στις πωλήσεις της κατηγορίας των C-SUV αν και η τρέχουσα γενιά του βρίσκεται στο τέλος της εμπορικής της καριέρας; Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας του;

Nissan Qashqai

2.663.772 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)

Το δημοφιλές μοντέλο της Nissan, που ιδρυσε ουσιαστικά την κατηγορία των SUV, συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία του και δεν θα μπορούσε να λείπει από το περίπτερο της Nissan στην digital Ελληνική Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Qashqai εδώ και πολλά χρόνια αποτελεί το best seller μοντέλο της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία των SUV/Crossover με μεγάλη διαφορά μάλιστα από όσα έπονται στις συνολικές ταξινομήσεις. Εξάλλου μόνο τυχαίο δεν είναι πως οι υπόλοιποι ανταγωνιστές λανσάροντας ένα νέο μοντέλο, το Qashqai θεωρούν το μεγαλύτερο ανταγωνιστή τους. Αισθητικά, το Nissan Qashqai διαθέτει δυναμική σχεδίαση και αιχμηρή εμφάνιση, που διαμορφώνεται από την «V-motion», όπως την ονομάζει η Nissan, γρίλια, τα φωτιστικά σώματα με στοιχεία LED (Full LED στις πλούσιες εκδόσεις Techna και Techna+, και το μυώδες εμπρόσθιο καπό. Πίσω ξεχωρίζουν ο προφυλακτήρας σε συνδυασμό με τα «boomerang» φωτιστικά σώματα, που αναδεικνύουν μια πιο εκλεπτυσμένη αισθητική στο Qashqai, ακολουθώντας την αρχή της σχεδιαστικής γλώσσας με την ονομασία «Premium Dynamism», που λάνσαρε η Nissan.
Η καμπίνα του Qashqai χαρακτηρίζεται από ποιοτικά υλικά που χρησιμοποιούνται σε όλο το ταμπλό και έναν hi-tech αέρα, που τονίζεται από το νεότερο σύστημα infotainment NissanConnect, που μπορεί να χειριστεί κανείς μέσω μιας οθόνης 7 ιντσών, με όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας. Μέσα στο πλούσια τεχνολογικά στοιχεία που ανέκαθεν είχε το Qashqai, έρχεται να προστεθεί το σύστημα αυτόνομης οδήγησης ProPILOT της Nissan που ενεργοποιείται από ένα μπουτόν στο τιμόνι: ελέγχει το τιμόνι, το γκάζι και το φρένο και συνεργάζεται με τα άλλα επιμέρους συστήματα του Qashqai (Traffic Jam Pilot, Lane Keep Assist, και Intelligent Cruise Control), για να προσφέρει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης.
Σχετικά με τους χώρους, αυτοί καλύπτουν σε κάθε περίπτωση τις μεταφορικές ανάγκες μιας οικογένειας και των αποσκευών της με περίσσεια άνεση. Στο πίσω κάθισμα, το πλάτος των 1.395 χλστ. είναι μια τιμή που επιτρέπει τη μεταφορά και πέμπτου ενήλικα, με τον αέρα για τα κεφάλια και πολύ περισσότερο για τα πόδια να είναι πολύ καλός. Τέλος, ο χώρος αποσκευών με όγκο 430 λίτρων ικανοποιεί (860 με αναδίπλωση των καθισμάτων), όπως και το κανονικό και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα και μεγάλο άνοιγμα.
Κλείνουμε με τους κινητήρες, εκεί που το Qashqai εφοδιάζεται με μία πλήρη γκάμα βενζίνης και diesel. Αρχικά, στο ρόστερ του μικρομεσαίου SUV έχει μπει ο νεότερος βενζινοκινητήρας των 1,33 λτ., που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi (σ.σ. χρησιμοποιείται και από μοντέλα της Mercedes-Benz) σε δύο εκδόσεις ονομαστικής ισχύος 140 ίππων με 240 Nm ροπής και 160 ίππων με 260 Nm ροπής, αντίστοιχα.
Αμφότερες οι εκδόσεις προσφέρονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αλλά και ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο προσθέτει επιπλέον ροπή 10 Nm. Στο diesel, συναντούμε ισάριθμες επιλογές με εισαγωγικό κινητήρα τον turbodiesel των 1,5 λτ. με 116 άλογα και κορυφαία τον 1.700άρη dCi που αποδίδει 150 ίππους. Οι επιλογές για τη μετάδοση είναι ίδιες με της βενζίνης ωστόσο, στις εκδόσεις με τον 1,7 dCi προσφέρεται η επιλογή του M-CVT κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων της μάρκας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δειτε και τα 98 μοντέλα της Εκθεσης

Toyota
test center