Το νέο Ford Explorer ήρθε στην Ελλάδα με macho ντιζάιν που παραπέμπει σε καθαρά αμερικανικό μοντέλο, έχει θηριώδη ισχύ και ροπή (σ.σ. ό,τι πρέπει για να έλξει κανείς ένα σκάφος αρκετών μέτρων για παράδειγμα), άπλετους χώρους στην καμπίνα ως απόρροια των μεγάλων διαστάσεων και είναι εφοδιασμένο με τις νεότερες τεχνολογίες!
Η νέα ναυαρχίδα των SUV της Ford στην Ελλάδα, που ακούει στο όνομα Explorer, πάτησε τους τροχούς της στην ελληνική αγορά. Με αφορμή τον ερχομό του «εξερευνητή» της, λοιπόν, ήρθε η ώρα να πάρουμε μια πολύ καλή πρώτη γεύση για τις ικανότητές του.
Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του AutoΤρίτη πληροφορηθήκατε πρώτοι για τον ερχομό του Plug-in υβριδικού Explorer στην ελληνική αγορά και πλέον η Ford ανακοίνωσε και επίσημα το λανσάρισμα του μεγάλου SUV της. Παράλληλα, η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει μία ενδιαφέρουσα συλλογή από βίντεο και εικόνες που δείχνει τις διαδρομές που μπορούν να ακολουθήσουν οι φίλοι της περιπέτειας, αλλά και τις δυνατότητες που προσφέρει αυτό το macho SUV με πολλά στοιχεία πολυτέλειας.
Αρχικά, θυμίζουμε πως πρόκειται για ένα SUV μεγαλύτερο των 5 μέτρων σε μήκος και 2 μέτρων σε πλάτος που μπορεί να μεταφέρει έως και 2.274 λίτρα αποσκευών, ενώ προτάσσει ως βασικά του «όπλα» την macho σχεδίαση, τις επιδόσεις και την τρίτη σειρά καθισμάτων που το κάνουν να μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και 7 άτομα στην καμπίνα.
Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολό του, αυτό αποτελείται από τον V6 3,0 λίτρων EcoBoost κινητήρα απόδοσης 350 ίππων και έναν ηλεκτρικό μοτέρ 100 ίππων συνολικής απόδοσης 450 PS και 840 Νm ροπής μέσω συνεργασίας με το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της μάρκας. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 χιλιομέτρων στηρίζεται στην 13,1 kWh μπαταρία λιθίου με την Ford να ανακοινώνει κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,4 λτ./100 χλμ.. Σημειώστε ότι υπάρχει και σπορ ST έκδοση για το Explorer με πιο άγριο look και τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης να αποδίδει 400 ίππους.
Το μοντέλο διατίθεται στην Ευρώπη, όπως και στην Ελλάδα, στα εξοπλιστικά επίπεδα Platinum και ST-Line, με τις τιμές στη χώρα μας να ξεκινούν από τις 84.885 ευρώ στην πρώτη περίπτωση και από 85.576 για την πιο σπορτίφ ST-Line. Koινό σημείο και στις δύο εκδόσεις είναι ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ωστόσο στην Platinum ο οδηγός θα έχει στην διάθεση του και μια 10,1 ιντσών οθόνη αφής για το σύστημα infotainment αντί της βασικής, μεγέθους 8 ιντσών.
Εν κατακλείδι, έχουμε μια κατασκευή με macho ντιζάιν που παραπέμπει σε καθαρά αμερικανικό μοντέλο αλλά θα μας έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα, έχει θηριώδη ροπή (σ.σ. ό,τι πρέπει για να έλξει κανείς ένα σκάφος αρκετών μέτρων για παράδειγμα), άπλετους χώρους στην καμπίνα ως απόρροια των μεγάλων διαστάσεων και είναι εφοδιασμένο με τις νεότερες τεχνολογίες.
Ανάμεσα στους πρώτους Ευρωπαίους που τόλμησαν μία εκδρομή περιπέτειας με το νέο Ford Explorer ήταν ο Νορβηγός Daniel Westli με την οικογένειά του και ο Ιταλός ορειβάτης Andrea Schiavina. Ο Westli, η σύντροφός του Guro Friis και οι κόρες του Sarah και Wilma, φόρτωσαν τα ποδήλατα και τα καγιάκ τους σε ένα Ford Explorer και κατευθύνθηκαν προς το Canvas Hove στη γραφική, νότια ακτή της Νορβηγίας για ένα Σαββατοκύριακο περιπέτειας γεμάτο δράση. Ο Schiavina πήρε ένα Ford Explorer – μαζί με τον εξοπλισμό αναρρίχησης και το mountain bike του – για να εξερευνήσει το εντυπωσιακό όρος Latemar και την εμβληματική διαδρομή val Venegia στους Δολομίτες, Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO στη Βορειοανατολική Ιταλία. Δείτε το σχετικό βίντεο:
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα?
επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών.
δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Τα αυτοκίνητα που περιλαμβάνονται ανά stand, προσφέρονται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα πλην ενός ή δύο που έρχονται οσονούπω, σε αντίθεση με της Διεθνούς Έκθεσης που είχε ακόμα και concept ή μοντέλα που δεν θα φτάσουν σε εμάς.
Υπάρχει ξεχωριστό σκέλος με συγκεντρωμένες όλες τις τρέχουσες προσφορές που ισχύουν για την ελληνική αγορά. Ακόμα και έξτρα εκπτωτικό κουπόνι για αγορά αυτοκίνητου αποκλειστικά από την ψηφιακή μας έκθεση.
Εκτός των άλλων, είναι μαζεμένες όλες οι πληροφορίες που ισχύουν τώρα για υπηρεσίες after sales, ελαστικά, προϊόντα και υπηρεσίες αυτοκινήτου κ.ο.κ.. Ό,τι ακριβώς συνέβαινε δηλαδή και στις ελληνικές εκθέσεις αυτοκινήτου των τελευταίων ετών.
Ψηφοφορία Best Car, όπως μπορούσε να γίνει στο περίπτερο του autotriti, στην ελληνική έκθεση αυτοκινήτου... και πολλές ακόμη διαφορές
Προτείνουμε να ρίξετε ξανά μια ματιά και σίγουρα θα εντοπίσετε μόνος σας ακόμα περισσότερες διαφορές από αυτές που αναφέραμε ενδεικτικά . Ευχαριστούμε.
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι!
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!