• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
8 φωτογραφίες »

Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

70.086 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/1/2021

State of art κινητήρες, πιο γεμάτος ο TSI
Στο πεδίο των κινητήρων, έχουμε να κάνουμε με δύο ιδιαίτερα ικανά σύνολα. Αρχικά το ανανεωμένο Hyundai i30 εφοδιάζεται με τον ισχυρό 1.000άρη T-GDI κινητήρα των 120 ίππων, ο οποίος ενσωματώνει επιπλέον και 48βολτο ήπια υβριδικό σύστημα αλλά και ένα χειροκίνητο «έξυπνο» κιβώτιο 6 σχέσεων, χειροκίνητο, το οποίο επιτρέπει στο σύστημα stop&start να σβήνει τον κινητήρα ακόμα κι αν είναι επιλεγμένη μια σχέση στο κιβώτιο. Ετσι, όπου δεν απαιτείται, η σχέση αποσυμπλέκεται, ο κινητήρας σβήνει και αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επανέλθει άμεσα όταν ο οδηγός πιέσει και πάλι το γκάζι. Από την άλλη το Golf εφοδιάζεται με τον μεγαλύτερο σε χωρητικότητα και 4κύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων που διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ο οποίος αποδίδει 130 ίππους. Ουσιαστική διαφορά στη λειτουργία των δυο μοτέρ δεν υπάρχει αφού και οι δύο έχουν θετικό τράβηγμα από χαμηλά και επάρκεια ισχύος, ωστόσο ο TSI του Golf προσφέρει συγκριτικά καλύτερες τιμές επιδόσεων, αλλά και χαμηλότερη μέση πραγματική κατανάλωση. Αξίζει τέλος να σημειώσουμε πως και το Golf διαθέτει ήπια υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα του με απόδοση 110 και 150 ίππων που συνδυάζονται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το i30 είναι διαθέσιμο και αυτό με το DCT αντίστοιχο κιβώτιο της Hyundai στην ίδια έκδοση των 120 ίππων.

Στο δρόμο: Πολύ κοντά σε αίσθηση και ευχάριστα στο δρόμο
Η οδική συμπεριφορά των δύο μικρομεσαίων μοντέλων εστιάζει στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης χωρίς ωστόσο να είναι αδιάφορα όταν οι ρυθμοί ανέβουν. Το αντίθετο μάλιστα αφού και τα δύο προάγουν ένα ευχάριστο οδηγικό προφίλ τόσο σε αίσθηση όσο και αποτελεσματικότητα. Το i30 είναι ελαφρώς πιο σφιχτό από τη ρύθμιση της ανάρτησής του όμως παραμένει ιδιαίτερα άνετο, ενώ χρησιμοποιεί άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω κάτι που του χαρίζει καλή συμπεριφορά κινούμενο στο όριο ή σε κακοτράχαλο οδόστρωμα. Το Golf ισορροπεί καλύτερα στην άνεση και στην δυναμική συμπεριφορά και προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης αλλά και οδηγική αίσθηση και παρά την χρήση ημιάκαμπτου άξονα πίσω, παραμένει ασφαλές και ευχάριστο υπό πίεση. 

Η γνώμη μας
Μπορεί το Golf να παραμένει ο βασιλιάς της κατηγορίας συνολικά, είναι όμως εύκολα αντιληπτό πως δίνει δυνατή μάχη για να διατηρηθεί σε αυτή τη «θέση». Ο ανταγωνισμός και στην προκειμένη περίπτωση το Hyundai i30 είναι ικανός να το δυσκολέψει σε κάποιους τομείς, όπως στο Value for money και την εγγύηση, παραμένοντας παράλληλα δυνατός και στους υπόλοιπους τομείς.    

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 8 σχόλια