Με φρεσκαρισμένη γκάμα το Jeep Wrangler 4xe
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με φρεσκαρισμένη γκάμα το Jeep Wrangler 4xe

7.316 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2022)

Με φρεσκαρισμένη γκάμα και μόνο ως Plug-in υβριδικό συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά το Jeep Wrangler 4xe.

Ηλεκτρική μετακίνηση για 50 χιλιόμετρα

Το Jeep  Wrangler 4xe από τη μία πλευρά παραμένει το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα και την ίδια στιγμή χάρη στο Plug-in Hybrid σύστημα μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικούς ρύπους, προσφέροντας δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χιλιόμετρα. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με έμφαση στην off-road οδήγηση η έκδοση Rubicon

Πλέον το σκληροτράχηλο SUV συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά με δύο ξεχωριστές εκδόσεις, όντας μάλιστα άμεσα διαθέσιμες. Τη Sahara που εκτός από την εκτός δρόμου οδήγηση δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην καθημερινή χρήση και την Rubicon των πιο ακραίων εκτός δρόμου διαδρομών. Και στις δύο περιπτώσεις εξαιρετικά πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με την έκδοση Rubicon να εφοδιάζεται με επιπλέον στοιχεία που ενισχύουν το off-road προσανατολισμό της όπως:

  • Εμπρός off-road camera
  • Παρμπρίζ με Gorilla Glass
  • Ηλεκτρονικό κλείδωμα εμπρός διαφορικού και ηλεκτρονικό κλείδωμα πίσω άξονα
  • Σύστημα τετρακίνησης 4:1 Rock-Trac HD Full Time
  •  Άξονες Dana M210 Εμπρός/M220 Πίσω
  • Δυνατότητα αποσύνδεσης εμπρός αντιστρεπτικής δοκού
  • Ενισχυμένες ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με off-road ελαστικά
Η έκδοση Rubicon κοστίζει 2.400 ευρώ περισσότερο από την έκδοση Sahara, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο για τους λάτρεις της off-road οδήγησης, καθιστώντας την επιλογή για τον αγοραστή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις καθαρά θέμα προτεραιοτήτων και χρήσης.

Με 380 ίππους και 637 Nm ροπής

Σε κάθε περίπτωση, κοινός παρονομαστής και για τα δύο μοντέλα είναι η διάκριση Trail Rated που πιστοποιεί τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες τους, αλλά και το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα 4xe όπου οι δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 400 Volt συνεργάζονται με έναν αποδοτικό τετρακύλινδρο Turbo βενζινοκινητήρα  και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων TorqueFlite. Η ύπαρξη του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει συνολική ιπποδύναμη των 380 ίππων και συνολική ροπή 637 Nm. Την ίδια στιγμή, η αρχιτεκτονική του συστήματος επιτρέπει την εφαρμογή των πλέον ικανών επιλογών 4x4, των Selec-Trac (Sahara 4xe) και Rock-Trac (Rubicon 4xe) που προσφέρουν επιλογή κίνησης στους  2 πίσω τροχούς, αυτόματη επιλογή 4x4 και βέβαια μόνιμη επιλογή 4x4 με κοντές σχέσεις.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
moto