ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το Focus αποδεικνύεται άνετο και διασκεδαστικό σε κάθε είδους διαδρομή.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Focus αποδεικνύεται άνετο και διασκεδαστικό σε κάθε είδους διαδρομή.

Στο δρόμο

77.002 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2014)

Τα οδηγικά προτερήματα τα οποία έχουμε «συνηθίσει» στο μικρομεσαίο μοντέλο της Ford, ακολουθούν και την πετρελαιοκίνητη έκδοση, παρότι το εμπρόσθιο μέρος έχει βαρύνει λίγο. Το πετρελαιοκίνητο Focus δεν χάνει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και τον fun χαρακτήρα του βενζινοκίνητου, με το πλαίσιο και το κάπως πιο βαρύ σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι να είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus 1,6 TDCi δεν κουράζει ποτέ και ποτέ δεν λέει όχι σ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. 

Το Honda Civic έχει μεστή συμπεριφορά. Οι επεμβάσεις των μηχανικών στην ανάρτησή του (ώστε να τιθασεύουν τα 150 επιπλέον κιλά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοσή του) έπιασαν τόπο καθώς το πλαίσιο βρήκε τον κινητήρα που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα, ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει ακριβώς εκεί που θες. Επίσης, τα φρένα είναι κορυφαία. 

Βασισμένο πάνω σε ένα νέο πάτωμα, το SEAT Leon ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του και τη βελτιωμένη ακαμψία (σε σχέση με το παλιό μοντέλο), αλλά και τη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση, για να ισορροπήσει μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις, βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα, ωστόσο έχει χάσει τη «σπορτίφ» αίσθηση του προηγούμενου μοντέλου. 

Το Golf τέλος, αποδεικνύεται ευέλικτο στις μετακινήσεις, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα άνεσης. Το τιμόνι του είναι ακριβές, με τις αντιδράσεις στις στροφές να είναι ομαλές και ουδέτερες, όσο σβέλτη ή άτσαλη κι αν είναι η είσοδος. 


Το Golf εστιάζει περισσότερο στην άνεση, ενώ αν το πιέσετε στις στροφές θα παραμείνει ασφαλές με τις αντιδράσεις του να είναι προβλεπόμενες.

Το Golf εστιάζει περισσότερο στην άνεση, ενώ αν το πιέσετε στις στροφές θα παραμείνει ασφαλές με τις αντιδράσεις του να είναι προβλεπόμενες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
Omoda