" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Focus αποδεικνύεται άνετο και διασκεδαστικό σε κάθε είδους διαδρομή.

Το Golf εστιάζει περισσότερο στην άνεση, ενώ αν το πιέσετε στις στροφές θα παραμείνει ασφαλές με τις αντιδράσεις του να είναι προβλεπόμενες.

Η ανάρτηση του Honda Civic, προσφέρει άνεση, ενώ η λειτουργία της είναι ήσυχη.

Το νέο πάτωμα στο οποίο βασίζεται το Leon, έχει ενισχύσει τα οδικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, αλλά το τιμόνι έχει χάσει την οξύτητά του.

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 70224 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2014

Τα οδηγικά προτερήματα τα οποία έχουμε «συνηθίσει» στο μικρομεσαίο μοντέλο της Ford, ακολουθούν και την πετρελαιοκίνητη έκδοση, παρότι το εμπρόσθιο μέρος έχει βαρύνει λίγο. Το πετρελαιοκίνητο Focus δεν χάνει στο ελάχιστο τη συγκρότηση και τον fun χαρακτήρα του βενζινοκίνητου, με το πλαίσιο και το κάπως πιο βαρύ σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι να είναι πανταχού παρόντα κάνοντας τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus 1,6 TDCi δεν κουράζει ποτέ και ποτέ δεν λέει όχι σ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. 

Το Honda Civic έχει μεστή συμπεριφορά. Οι επεμβάσεις των μηχανικών στην ανάρτησή του (ώστε να τιθασεύουν τα 150 επιπλέον κιλά σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοσή του) έπιασαν τόπο καθώς το πλαίσιο βρήκε τον κινητήρα που είναι σε θέση να αναδείξει τις αρετές του σε ακαμψία και κράτημα. Στον ανοιχτό δρόμο, ταξιδεύεις ήσυχα και άνετα, ενώ στις στροφές κρατάει γερά, οι κλίσεις είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες και το στιβαρό σε αίσθηση τιμόνι σημαδεύει ακριβώς εκεί που θες. Επίσης, τα φρένα είναι κορυφαία. 

Βασισμένο πάνω σε ένα νέο πάτωμα, το SEAT Leon ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους του και τη βελτιωμένη ακαμψία (σε σχέση με το παλιό μοντέλο), αλλά και τη σωστά ρυθμισμένη του ανάρτηση, για να ισορροπήσει μεταξύ της άνεσης και του δυναμισμού στο δρόμο. Στις στροφές, το SEAT χαρακτηρίζεται από την ουδετερότητα σε όλες του τις αντιδράσεις, βοηθείται ιδιαίτερα από τα κορυφαία φρένα, ωστόσο έχει χάσει τη «σπορτίφ» αίσθηση του προηγούμενου μοντέλου. 

Το Golf τέλος, αποδεικνύεται ευέλικτο στις μετακινήσεις, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα άνεσης. Το τιμόνι του είναι ακριβές, με τις αντιδράσεις στις στροφές να είναι ομαλές και ουδέτερες, όσο σβέλτη ή άτσαλη κι αν είναι η είσοδος. 

 

Τελευταία teaser για τη νέα BMW Σειρά 2

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Καρπενήσι!

Επένδυση ή κόστος;

28% (χρήμα) vs 72% (ασφάλεια)!

Η κίνηση στους δρόμους

Know how - Όχι περιττά - Τίμια χρέωση!

Τeaser για το επερχόμενο Αjlani Dragon (+vid)

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Nέα Porsche Taycan 4S

Γνωρίστε το νέο ηλεκτρικό Uniti One

To νέο Peugeot 208 GTi;

Μπάντα, μπάντα, σουτ και... γκολ!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »