" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο ελαφρύτερος 1.600αρης diesel με 120 ίππους και 320 Nm ροπής, εξοπλίζει το Honda Civic.

Πολύ καλός ο 1,6 TDI κινητήρας που εξοπλίζει τα SEAT Leon και VW Golf. Μειονέκτημα η ύπαρξη 5ταχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Κινητήρες

Διαβάστηκε από 70221 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2014

Και τα τέσσερα μοντέλα του συγκριτικού, διαθέτουν κινητήρες των οποίων ο κυβισμός αγγίζει τα 1,6 λίτρα.

Το Ford Focus κινείται από τον 1,6 TDCi, ο οποίος ενσωματώνει σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail, εφοδιάζεται με φίλτρο σωματιδίων εκπομπών πετρελαίου (DPFS) και η τουρμπίνα που διαθέτει είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Στην πράξη, το μοτέρ των 105 ίππων δε νιώθει και πολύ άνετα στις χαμηλές στροφές, αλλά μόλις η βελόνα του στροφόμετρου περάσει τις 2.000 σ.α.λ αντεπιτίθεται με 285 Nm ροπής και δυναμικό τράβηγμα μέχρι και τον «κόφτη». Στην έκδοση ECOnetic το Focus δεν πληρώνει τέλη μιας και εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ και έχει κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. 

Ο 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρας του Honda Civic, είναι ο ελαφρύτερος στην κατηγορία του με 120 ίππους και 300 Nm ροπής. Πρόθυμος χαμηλά, ήσυχος, ενώ διαθέτει και ένα αρκετά μεγάλο εύρος λειτουργίας, με τον κινητήρα να υποβοηθάται τρομερά κι από την σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου, η οποία ταιριάζει απόλυτα με τον σπορτίφ χαρακτήρα του ιαπωνικού μικρομεσαίου. 

Τα SEAT Leon και VW Golf μοιράζονται τον ίδιο αναβαθμισμένο 1.600άρη diesel του γερμανικού group, ενώ είναι τα μόνα που συνδυάζονται με 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, έναντι 6τάχυτου στα Focus και Civic.  Εδώ, παρά τη μέτρια απόδοση, οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές, αλλά ο οδηγός αναγκάζεται να ταξιδεύει με υψηλότερες στροφές ένεκα του κιβωτίου.