Μπήκε πρώτη φορά σε BMW και ψιλοέβρεχε... Add autotriti.gr on Google 2.117 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2022) Σχολιάστε autotriti team Φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν είχε και μεγάλη εμπειρία από πισωκούνες. Το βρεγμένο οδόστρωμα ήταν το κερασάκι στην τούρτα.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »