Νέο CUPRA Born
10 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέο CUPRA Born

12.689 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2021)

Το CUPRA Born γίνεται το πρώτο ηλεκτρικό στην ιστορία της φίρμας και αποτελεί το ισπανικό αδελφάκι του ID.3, από το οποίο μάλιστα είναι πιο ισχυρό και έχει πιο νεανική εμφάνιση.

Η CUPRA παρουσίασε το νέο Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα στην βραχύχρονη ιστορία της μάρκας. Το μοντέλο είναι ουσιαστικά η έκδοση παραγωγής του el-Born που παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση της Γενεύης το 2019.

Tο Born θα γίνει διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.

Tο Born θα γίνει διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Born αποτελεί το ID.3 της CUPRA αφού μοιράζεται μαζί του τα ίδια μηχανικά μέρη, ωστόσο η ισπανική φίρμα επενδύει περισσότερο στον δυναμισμό, δίνοντας στο μοντέλο πιο σπορτίφ και ριζοσπαστική εξωτερική εμφάνιση, η οποία ωστόσο δεν μας έπιασε απροετοίμαστους, αφού γνωρίζαμε πως η έκδοση παραγωγής δεν θα έχει σημαντικές διαφορές σε σχέση με το πρωτότυπο. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο πιο σπορ και χαρακτηριστικά μικρό καπό του Born, τα πολύ επιθετικά του φωτιστικά σώματα και τον επιβλητικό του προφυλακτήρα ενώ πίσω, βλέπουμε πως τα φωτιστικά σώματα ενώνονται μεταξύ τους, όπως στο CUPRA Leon και έναν μοναδικό προφυλακτήρα στον οποίο ενσωματώνεται ένας σπορ διαχύτης.

Στο εσωτερικό, το τοπίο μοιάζει πολύ σε αυτό του ID.3, ωστόσο οι σχεδιαστές της CUPRA προσφέρουν στο Born νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, οθόνη 12 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας ως στάνταρ και νέα σχεδίαση στο ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών. Το φινίρισμα στην καμπίνα θυμίζει σε πολλά σημεία τα μοντέλα της CUPRA που εξοπλίζονται με θερμικούς κινητήρες, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από πλαστικά που έχουν μαζευτεί από τις θάλασσες της Μεσογείου.

Όσον αφορά τά ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, το Born θα γίνει διαθέσιμο σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις που όμως όλες τους συνδυάζονται με μια μπαταρία και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Στην βάση, βρίσκεται η έκδοση με τα 150 άλογα και τα 310 Nm ροπής με το Born να εξοπλίζεται με μια μπαταρία 45kWh που προσφέρει αυτονομία 340 χιλιομέτρων και το 0-100χλμ./ώρα να γίνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη επιλογή αποδίδει 204 άλογα και ίδια ροπή αλλά εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 58kWh που προσφέρει αυτονομία 420 χιλιομέτρων με το 0-100 να γίνεται σε 7,3 δευτερόλεπτα.

Οι δύο επόμενες εκδόσεις εξοπλίζονται με λειτουργία e-boost που προσφέρει περισσότερη ισχύ για μικρό χρονικό διάστημα. Η πρώτη από αυτές αποδίδει έως 231 άλογα και χρειάζεται 6,6 δευτερόλεπτα για το 0-100 (αυτονομία 420 χλμ. με μπαταρία 58kWh), ενώ η δεύτερη έκδοση (τέταρτη συνολικά) έχει την ίδια ιπποδύναμη αλλά χάρη στην 77kWh μπαταρία με την οποία εξοπλίζεται, προσφέρει αυτονομία 540 χιλιομέτρων και μπορεί να κάνει το Born να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση σε 7,0 δευτερόλεπτα.

Ανοιχτό παραμένει το ενδεχόμενο να δούμε στο μέλλον κάποια τετρακίνηση έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ, ωστόσο δεν υπάρχει αυτή την στιγμή κάποια επίσημη ανακοίνωση από την φίρμα. Οι τιμές του και η ημερομηνία που θα κάνει το εμπορικό του λανσάρισμα θα ανακοινωθεί σύντομα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
Audi