" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μόνο από 5 έμπειρους μηχανικούς σε περίπου 6 ώρες κατασκευάζεται κάθε κινητήρας που μπαίνει στο GT-R, φέροντας την αντίστοιχη υπογραφή του.

Nissan GT-R (+video)

Διαβάστηκε από 1363 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/3/2016

Οι γραμμές παραγωγής γίνονται όλο και πιο αυτοματοποιημένες, με πολύπλοκα μηχανήματα και ρομποτικούς βραχίονες, να αντικαθιστούν τα "αργά" ανθρώπινα χέρια. Μερικές φορές όμως, το ανθρώπινο χέρι, μυαλό, αίσθηση και εμπειρία, είναι το παν. Έτσι πιστεύει και η Nissan.

 
Αν κοιτάξει κανείς την (σχεδόν) 10ετή πορεία του Nissan GT-R, θα βρει αρκετές διαφοροποιήσεις που δέχτηκε με το πέρασμα των ετών και να φτάσει στην πιο πλήρη μορφή του που είναι σήμερα.

Παρ όλες τις αλλαγές που έχει δεχτεί σε πολλά σημεία του, η διαδικασία παραγωγής καις συναρμολόγησης του κινητήρα του έχει παραμείνει ακριβώς η ίδια. Ένα μέρος του συνόλου του οχήματος που αποτελεί και ίσως από τα πιο σημαντικά και καίρια του.

Η Nissan παλαιότερα είχε πλέξει το εγκώμιο του κινητήρα του GT-R, ότι εκτός των άλλων τεχνολογιών, καινοτομιών και ισχύος που φέρει, αποτελεί και μοναδικό γεγονός για την ίδια την εταιρία (και όχι μόνο) μιας που κατασκευάζεται πλήρως στο χέρι. Το ίδιο ισχύει και για την μόλις παρουσιασμένη νεότερη έκδοση του GT-R.

Η ίδια η εταιρία, μάλιστα, έχει βγάλει στην δημοσιότητα βίντεο, στο οποίο φαίνεται η γραμμή συναρμολόγησης του κινητήριου συνόλου του GT-R, το οποίο φαίνεται παρακάτω.


Σε αυτό, αναφέρεται ότι τους θηριώδεις κινητήρες αυτούς, «ακουμπούν» μόνο 5 εμπειρότατοι μηχανοτεχνίτες-συναρμολογητές και σιγά σιγά συμπληρώνουν το πολυσύνθετο παζλ του VR38DET μέχρι να ολοκληρωθεί η μορφή του, μέσα σε περίπου 6 ώρες. 

Ο καθένας από αυτούς έχει πάρει ειδική πιστοποίηση «Takumi» από την Nissan, από τον ίδιο τον αρχιμηχανικό της, Takumi Kurosawa, ώστε να πληροί τις ικανότητες, γνώσεις και δεξιότητες που πρέπει, ώστε τελικά να τοποθετεί με περηφάνια μετά το πέρας της συναρμολόγησης και ταμπελάκι με το όνομά του επάνω στον εκάστοτε κινητήρα. 

Ας δούμε το βίντεο που ακολουθεί.