• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το Nissan Navara King Cab με τον turbo diesel κινητήρα των 2,3 λτ. απόδοσης 160 ίππων.

Το Nissan Navara King Cab παρουσιάζεται άνετο στην άσφαλτο και... αγρίμι στις off road διαδρομές.

Η «βαρβάτη» τετρακίνηση, τα 223 χλστ. από το έδαφος και οι πολύ καλές γωνίες αναρρίχησης μετατρέπουν το Navara σε… άρμα!

Test: Nissan Navara με 160PS

Διαβάστηκε από 20540 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/9/2017

Δείτε τώρα το Navara, που μεγάλωσε την καρότσα του χωρίς ιδιαίτερες θυσίες. Με 400+Nm ροπής και 3 διαφορετικούς τύπους κίνησης, πάει παντού και «φορτωμένο» χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ στο δρόμο το νιώθεις σαν ένα άνετο, ψηλό SUV.

 
What is new
- 2,3 λτ. dCi με 160 άλογα
- Καίει 7,9 λτ./100 χλμ.
- Από 27.390 ευρώ
 
Πριν έναν περίπου χρόνο είχαμε δοκιμάσει το διπλοκάμπινο Nissan Navara και είχαμε καταλήξει στο συμπέρασμα πως πρόκειται για ένα μοντέλο και για τα σαλόνια, αλλά και για τα αλώνια. Γιατί στην καμπίνα του οι μπροστά και πίσω επιβάτες κάθονται όπως σε ένα κλασικό SUV, με αντίστοιχες δηλαδή ανέσεις, ενώ οι εκτός δρόμου και μεταφορικές δυνατότητες θα καλύψουν τόσο τον χομπίστα ο οποίος θα αποδράσει εκτός πόλης, όσο και τον επαγγελματία στην επαρχία. 
 
Στην προκειμένη περίπτωση, τώρα, επανερχόμαστε με την King Cab έκδοση αμαξώματος, η οποία έρχεται με μικρότερη καμπίνα, αλλά και 20 εκατοστά μεγαλύτερη καρότσα (210 χλστ. για την ακρίβεια), ώστε να καλύψει τις ανάγκες όσων αναζητούν πρωτίστως ένα σκληροτράχηλο εργαλείο δουλειάς, και στη συνέχεια ένα φαρδύ και άνετο πίσω κάθισμα…
 
Από 27.390 ευρώ
Η τιμή του Nissan Navara ξεκινάει από τα 27.390 ευρώ στην έκδοση Pro και κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική για τα δεδομένα του ανταγωνισμού (με αντίστοιχο αμάξωμα και κινητήρα). Μάλιστα, η εν λόγω έκδοση είναι πλήρης σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας αφού μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7 αερόσακους, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα και cruise.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Το διπλοκάμπινο με τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω κάνει μόνο για τον χομπίστα.- Η μιάμιση καμπίνα με σούστες πίσω πάει στον επαγγελματία.- Επί της ουσίας, αν βλέπατε reviews της Αυστραλίας για το διπλοκάμπινο, θα είχατε αφαιρέσει από εκεί τον επαγγελματία-με ένα τόνο φορτίο, η μούρη είναι στο θεό και η ουρά παρακάτω από το πλέον κάτω, με αποτέλεσμα το handling του τιμονιού να είναι επιεικώς απαίσιο.Αυτά τα λίγα, από ένα αυτοκίνητο παντού πάνω από το μέσο όρο, αλλά πουθενά κορυφαίο...!

      1