Ο κινητήρας με τον οποίο βγαίνει από το εργοστάσιο το Serena έχει αντικατασταθεί από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο SR20DET των «καυτών» Nissan του 90.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας με τον οποίο βγαίνει από το εργοστάσιο το Serena έχει αντικατασταθεί από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο SR20DET των «καυτών» Nissan του 90.

Nissan Serena driftάρει δίχως αύριο (+3 vid)

7.695 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2016)

Το κεντρομήχανο van της Nissan, όπως φαίνεται εκτός από το να μεταφέρει επιβάτες και αποσκευές μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα. Στρίψιμο σε πίστα, drifting και burnout είναι κάποια από αυτά, τα οποία μπορείτε να δείτε και σε 3 ξεχωριστά video.

Ο κινητήρας του Nissan Serena βρίσκεται κάτω από το κέντρο του πατώματος, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ή και τους τέσσερις τροχούς, κάτι που το κάνει εξίσου «παιχνιδιάρικο» με αυτοκίνητα εντελώς διαφορετικού ύφους, νοοτροπίας αλλά και προφανώς κατηγορίας.
Με τον κινητήρα στο κέντρο οι οδηγοί μάλλον θα δέχονται ένα… ελαφρύ μασάζ κατά την κύλιση, κάτι που δεν φαίνεται να ενοχλεί κάποιους, ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες των ιαπωνικών van που θα δείτε.
Αυτά τα Serena, που έχουν δεχτεί βελτιώσεις θα δείτε παρακάτω στα videos να επιδίδονται σε πλαγιολισθήσεις, burnout αλλά και στρίψιμο στην πίστα. 
Φυσικά για να συμβούν όλα αυτά ο κινητήρας με τον οποίο βγαίνει από το εργοστάσιο έχει αντικατασταθεί από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο SR20DET, που συναντάται σε «καυτά» Nissan της δεκαετίας του 90 (Silvia, Sunny GTI-R, 200 SX).


Τα Nissan Serena, που έχουν δεχτεί βελτιώσεις, θα δείτε παρακάτω στα videos να επιδίδονται σε πλαγιολισθήσεις, burnout αλλά και στρίψιμο στην πίστα.

Τα Nissan Serena, που έχουν δεχτεί βελτιώσεις, θα δείτε παρακάτω στα videos να επιδίδονται σε πλαγιολισθήσεις, burnout αλλά και στρίψιμο στην πίστα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MIKRA VANS LEASING
test center