• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
9 φωτογραφίες »

Ντεμπούτο για το Audi A6 e-tron concept

2.231 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2021)

H Αudi μας δείχνει πως θα μοιάζουν τα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας που θα βασιστούν στην ολοκαίνουρια PPE πλατφόρμα και, αν μη τι άλλο, κατάφερε να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον. Πώς σας φαίνεται;

H Αudi συνεχίζει την επιθετική της στρατηγική στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με την παρουσίαση ενός νέου concept στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, λίγο καιρό μετά την αποκάλυψη των νέων Q4 e-tron και e-tron GT.

To πρωτότυπο ονομάζεται A6 e-tron concept και προλογίζει ουσιαστικά την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του A6 που θα έρθει μέσα στα επόμενα χρόνια, ακόμα και εάν το μόνο κοινό σημείο που έχει με το μοντέλο είναι οι διαστάσεις του: έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96μ και πλάτος 1,44μ. Το concept μας δίνει επίσης μια καλή γεύση για το τι πρέπει να περιμένουμε από το πρώτο Audi που θα χτιστεί πάνω στην καινούρια PPE πλατφόρμα που αναπτύσσεται μαζί με την Porsche. Τα πρώτα αυτοκίνητα που θα λανσαριστούν με αυτό το δάπεδο θα είναι τα νέα Q5 e-tron και Q6 e-tron αλλά και η νέας γενιάς ηλεκτρική Macan.

To Α6 e-tron concept θα περίμενε κανείς να είναι κάποιο σεντάν ή κάποιο station-wagon αλλά, όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, πρόκειται για ένα Sportback πεντάθυρο μοντέλο που έχει αρκετές ομοιότητες με το τωρινό A7 Sportback. H σχεδίασή του αυτοκινήτου είναι κομψή και αεροδυναμική, με την Audi να ανακοινώνει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,22. Το μοντέλο ξεχωρίζει χάρη στην κλειστή γρίλια και τον σπορτίφ προφυλακτήρα, το γραμμωμένο πλαϊνό του μέρος αλλά και το μοναδικό πίσω μέρος που εξοπλίζεται με μια μπάρα από τελευταίας τεχνολογίας φώτα ΟLED. To αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε χρώμα Heliosilver που η Audi ισχυρίζεται πως μειώνει την θερμότητα που δέχεται το αυτοκίνητο από τον ήλιο και έτσι η καμπίνα μένει δροσερή ακόμα και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Εγκαταστημένη στο κέντρο του αυτοκινήτου βρίσκεται μια μπαταρία 100 kW που χρειάζεται 10 λεπτά για να προσφέρει 300 χιλιόμετρα αυτονομίας και χρειάζεται λιγότερο από 25 λεπτά για να φορτιστεί από το 5% στο 80%. H Audi ισχυρίζεται πως η συνολική αυτονομία του μοντέλου είναι 700 χιλιόμετρα. Η ισχύς πηγάζει από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, συνολικής απόδοσης 475 ίππων και 800 Nm ροπής, ωστόσο η φίρμα αναφέρει πως οι πιο προσιτές εκδόσεις θα έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα και θα μπορούν να κάνουν το 0-100χλμ./ώρα σε περίπου 7 δευτερόλεπτα. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα πετυχαίνουν το 0-100χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα.

Tα Αudi που θα βασίζονται στην καινούρια PPE πλατφόρμα θα κατασκευάζονται σε Ευρώπη και Κίνα. Το δάπεδο αυτό θα γίνει η βάση πάνω στην οποία θα χτιστούν τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά της φίρμας, αφού δίνει την δυνατότητα στους μηχανικούς να την χρησιμοποιήσουν ακόμα και για μοντέλα με μεγάλη απόσταση από το έδαφος.