4 φωτογραφίες »

Ντεμπούτο για το Ford Focus EcoBoost Hybrid

17.125 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2020)

Αρχικά ήταν το Puma, στη συνέχεια ακολούθησε το Fiesta και σήμερα ήρθε η σειρά του Focus για να κάνει το ντεμπούτο του ως το νέο ήπια υβριδικό μοντέλο της Ford, αυξάνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τον αριθμό των εκδόσεών του.


Όπως συμβαίνει και στα άλλα μοντέλα της αμερικανικής φίρμας, έτσι και στην περίπτωση του Focus EcoBoost Hybrid, κάτω από το καπό θα εδρεύει ο τρικύλινδρος κινητήρας EcoBoost 1,0 λίτρου που υποστηρίζεται από μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG), η οποία βοηθά τον κινητήρα να ανακτήσει την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και του ρολαρίσματος. Το ήπια υβριδικό σύστημα συνδυάζεται επίσης με μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt, που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.
 
Το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης θα προσφέρει δύο ιπποδυνάμεις 125 και 155 ίππων, αμφότερες συνδυασμένες με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η Ford υπόσχεται κατανάλωση καυσίμου 5,1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από 115 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
 
Ανάλογα με την αγορά το ήπια υβριδικό Focus θα προσφέρεται σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις, Titanium, Active, Focus ST-Line και Vignale, ενώ το σύστημα κίνησης EcoBoost Hybrid αφορά τόσο το hatchback όσο και το βάγκον μοντέλο.
 
Από κει και πέρα η Ford προχώρησε και σε περεταίρω βελτιώσεις του Focus. Σημαντικότερη είναι η προσθήκη ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων με διάσταση 12,3 ιντσών, βοηθώντας κατ αυτόν τον τρόπο τον χρήστη να λαμβάνει τις πληροφορίες πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ευκρίνεια.
 
Κλείνοντας να σημειωθεί πως το Ford Focus θα συνεχίσει να προσφέρεται και με τους υπόλοιπους κινητήρες που είχε στη γκάμα του και συγκεκριμένα τους 1,0 λτρ. και 1,5 λτρ. τούρμπο βενζίνης καθώς και τους turbodiesel 1,5 και 2,0 λτρ..

SPRING SEAT
citroen