8 φωτογραφίες »

Ντεμπούτο για το νέο Peugeot 308 SW

25.268 Επισκέψεις στο άρθρο (22/6/2021)

Το πιο πρακτικό 308 SW (station wagon) παρουσίασε επίσημα η Peugeot, το οποίο συνδυάζει τον ελκυστικό σχεδιασμό του hatchback με τους μεγαλύτερους χώρους για να εξυπηρετήσει απρόσκοπτα τις ευρωπαϊκές οικογένειες που θα το επιλέξουν για τις μετακινήσεις τους.

Ξεκινώντας με τις διαστάσεις το νέο 308 SW είναι πλέον έξι εκατοστά μεγαλύτερο από το προηγούμενο, ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 20 χιλιοστά. Σε σύγκριση τώρα με το hatchback, το SW έχει «τεντώσει» τον πίσω πρόβολο κατά 21 εκατοστά γεγονός που μεταξύ άλλων συμβάλει στην αύξηση της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, το συνολικού μήκους 4,64 μέτρων 308 SW μπορεί να φιλοξενήσει στο χώρο αποσκευών 608 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα τότε η χωρητικότητα αυξάνεται στα 1.634 λίτρα. Κρατήστε ότι με πεσμένα τα καθίσματα το νέο 308 SW μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα μήκους μεγαλύτερου από τα 1,85 μέτρα.


Το 308 SW θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mulhouse της Peugeot στη Γαλλία.

Το 308 SW θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mulhouse της Peugeot στη Γαλλία.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Σχεδιαστικά το νέο γαλλικό wagon μέχρι τη μεσαία κολόνα δεν διαφέρει από το hatchback μεταφέροντας όλα τα χαρακτηριστικά, όπως και το νέο λογότυπο της Peugeot. Από κει και πέρα ο wagon σχεδιασμός αλλάζει την εικόνα του πίσω μέρους, όχι όμως και των χαρακτηριστικών που το ακολουθούν. Όπως στο 308 έτσι και στο 308 SW θα μπορέσει να βρει κανείς matrix LED προβολείς στην κορυφαία έκδοση μαζί με full-LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος. Οι ζάντες μετρούνται από 16 έως 18 ίντσες.
 
Στο εσωτερικό θα βρει κανείς το i-Cockpit που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι και μία οθόνη αφής 10 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Από κει και πέρα υπάρχουν διαθέσιμα πλήθος συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού μέσω της σουίτας Drive Assist 2.0. Τέλος ο χώρος αποσκευών πέραν της αυξημένης χωρητικότητας που προαναφέραμε είναι εξοπλισμένος με πρίζα 12V, δύο δίχτυα αποθήκευσης, άγκιστρα τσαντών και φωτισμό LED.
 
Το βασισμένο στην EMP2 πλατφόρμα 308 SW θα προσφέρεται μεταξύ άλλων με δύο Plug-In υβριδικά συστήματα κίνησης συνολικής απόδοσης 180 και 225 ίππων. Τα συστήματα αυτά αποτελούνται από τον 1,6 λίτρων PureTech κινητήρα βενζίνης, ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μία μπαταρία 12,4 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, με την ηλεκτρική τους αυτονομία να φτάνει τα 60 χιλιόμετρα.
 
Από κει και πέρα ένας τρικύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων με απόδοση 110 και 130 αλόγων θα είναι συνδεδεμένος είτε με ένα τυπικό εξατάχυτο κιβώτιο είτε με ένα προαιρετικό οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Τέλος διαθέσιμο θα είναι και ένα μοτέρ πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 λίτρων και απόδοσης 130 ίππων που θα μπορεί να συνδυαστεί με τις προαναφερόμενες επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων.

Στο εσωτερικό θα βρει κανείς το i-Cockpit.

Στο εσωτερικό θα βρει κανείς το i-Cockpit.

 
Το 308 SW θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο Mulhouse της Peugeot στη Γαλλία, με τις πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη να αναμένονται λίγο πριν από το τέλος του 2021.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center