Το Wrangler έχει τη δυνατότητα να στέλνει την κίνηση τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς και θα είναι διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές.

Τurbo το πιο οικονομικό Wrangler

6.004 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2018)

Στο φως ήρθαν τα πρώτα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου του νέου Wrangler, με το 2λιτρο turbo μοτέρ να αποδεικνύεται πιο οικονομικό.

Toν 2λιτρο turbo κινητήρα θα πρέπει να διαλέξει αυτός που θα θελήσει να έχει την καλύτερη οικονομία καυσίμου στο νέο του Wrangler, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας για την κατανάλωση των μοτέρ του γνωστού off-road SUV.

Συγκεκριμένα, η Jeep ισχυρίζεται ότι η 2θυρη έκδοση του μοντέλου χρειάζεται σε μέση μεικτή κατανάλωση μόνο ένα γαλόνι για να διανύσει 38,6 χιλιόμετρα, με την κατανάλωση της 4θυρης έκδοσης να είναι λίγο πιο υψηλή στα 35,4 χιλιόμετρα το γαλόνι (1 γαλόνι=3,7 λίτρα). Ωστόσο, αν και η πρώτη εικόνα είναι ιδιαίτερα ευχάριστη, πρέπει να σημειώσουμε πως το turbo μοτέρ είναι λίγο πιο ακριβό να το αποκτήσει κανείς σε σχέση με το ατμοσφαιρικό V6 ενώ στις προδιαγραφές του αναφέρει ότι πρέπει να προτιμάται το καύσιμο με τον υψηλότερο αριθμό οκτανίων.
 
Πιο αναλυτικά, υπενθυμίζουμε ότι η παλέτα των μηχανικών συνόλων ξεκινά με τον Pentastar κινητήρα V6 3.6 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 285 ίππους και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Στη συνέχεια, διαθέσιμος είναι ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων που συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από μια μπαταρία 48 volt και ένα δυναμό, ο οποίος δίνει στο off-road όχημα την ισχύ 268 αλόγων.

Το Wrangler έχει τη δυνατότητα να στέλνει την κίνηση τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς και θα είναι διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές.

Εσείς ποιο μοτέρ θα διαλέγατε;

Hyundai
vw